Shopier betalen |
Reageer |
Autheur | |
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07 Augustus 2017 om 09:27 |
Ik wil garen bij Etsy bestellen. en krijg bericht dat de betaling met Shopier moet?????
daar heb ik nog nooit van gehoord, ik gebruik Paypal maar dat schijnt in Turkije niet meer te mogen.
|
|
oant Sjen
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dan weet ik nog niet zo zeker of ik dit wel daar wil bestellen. Het is nergens anders te krijgen?
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
heb ik ook nog nooit van gehoord |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is hier op één adres te koop . ik hoef maar 1 bolletje het kost hier 3,25 +5,95 verz kosten
In Turkije koste 1,85 en 1,36 verz kosten ??
|
|
oant Sjen
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Is je betaling met PayPal geweigerd ??
Het zou kunnen zijn dat het een schrijffout is en dat ze e -Shopper bedoelen . Ik kan nergens op internet Shopier als betaal wijze vinden . |
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
nee je kunt gewoon niet meer met paypal betalen.
daarover heb ik van Etsy een mail gekregen.
|
|
oant Sjen
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Na de plaatsing van uw bestelling ontvangt u een e-mail van Shopier. Via deze e-mail, zal u zitten kundig voor veilig betalen met uw bankpas of creditcard.
Shopier is één van de meest populaire APPs geïntegreerd Etsy. Hier is de officiële link naar de populaire APPs van Etsy: https://www.etsy.com/apps/ Haar wereldwijde systeem biedt een eenvoudige, snelle en veilige betaling. Transacties worden ondertekend en gecodeerd via haar veilige infrastructuur en kaartgegevens worden niet opgeslagen. dit heb ik erover gevonden |
|
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
dankje Bep
dit had ik ook al gevonden. maar ik ben nieuwsgierig naar ervaringen. Ik ga niet zomaar een betaling doen met mijn bank pas. de link die ik in de mail krijg moet ik een kaart nr invoeren. ik stuur je een printschreen |
|
oant Sjen
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
als ge nog efkes kunt wachten laat ik het straks aan de betaler hier in huis zien. Volgens mij betalen wij altijd zo via pc. Toen ik dat tweede kloshouderke bestelde kregen we betalen met paypal en dat kennen wij dus niet hier.
|
|
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb de bestelling geannuleerd.
nadat ik de bank heb gebeld. zij hadden daar nog nooit van shopier betaling gehoord. en konden e dus ook geen info geven. Jammer maar ik wil geen risico nemen. bedankt voor het meedenken. |
|
oant Sjen
|
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tja waarom kun je niet met Paypal betalen? Ten eerste kost het ze geld, ten tweede ben je als je via Paypal betaalt goed verzekerd, krijg je het niet geleverd dan krijg je heel gemakkelijk je geld terug. Ik heb al een paar keer via Paypal netjes mijn geld terug gehad omdat de transactie niet klopte.
Van shopier heb k ook nog nooit gehoord. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |