Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Simply

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Simply
    Posted: 13 Augustus 2013 om 14:22
De nieuwe Simply breien is uit met mooie fijne ajoursjaals, vesten, truien, een herencolsjaal, een capuchonponcho, sleutelhanghuisjes, slofjes, sokken, tassen. Je kunt een dassensjaalpakket bestellen op
www.dassenwerkgroepbrabant.nl en hun goede doel steunen (de das, het dier dus)en er wordt een nieuw visserstruienboek besproken dat bij Forte uitkomt na 10 september voor € 24,95, geschreven door Stella Ruhe.

In Arnemuiden op Markt 1 is Atelier Jaffari waar je een Arnemuidse visserstrui of breipakket kunt kopen.

Hè hè,ik maak reclame en krijg er niets voor.

Er is ook een nieuwe Sandra Haaktrends, nr 22, met allerlei dingen voor de herfst, leuke mutsen vond ik.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2013 om 14:25
Ik begin toch stiekum te geloven dat Magtelt ergens aandelen bij een uitgever heeft!!!!!
Dank je wel voor alle tips Magtelt.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2013 om 18:20
Oh dat is gaaf, heb je misschien een foto van die capuchonponcho? Ik ben wel benieuwd of dat was is voor mij. Ik kan ook natuurlijk vrijdag in de winkel gaan kijken maar ben een beetje nieuwsgierig aangelegd LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2013 om 19:54
Esther, je hebt mail.

Ik vergat nog te melden dat er 11 en 12 oktober in Groningen een breidag is in de Der Aa-kerk. Daar heb ik heus echt ook geen aandelen van, www.breidag.nl.

Ik ben gewoon enthousiast, soms vind ik niks leuks in zo'n blad. Ik heb het oude "Visserstruien", ik ben benieuwd naar het nieuwe.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2013 om 07:49
Die Capuchon poncho is die voor volwassenen?

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2009
Locatie: Hillegom
Status: Offline
Points: 607
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2013 om 09:26
Dank je Magtelt. Ik ga vanmiddag gelijk kijken voor de Sandra Haaktrends.
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2013 om 09:44
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Esther, je hebt mail.

Ik vergat nog te melden dat er 11 en 12 oktober in Groningen een breidag is in de Der Aa-kerk. Daar heb ik heus echt ook geen aandelen van, www.breidag.nl.

Ik ben gewoon enthousiast, soms vind ik niks leuks in zo'n blad. Ik heb het oude "Visserstruien", ik ben benieuwd naar het nieuwe.

Dank je wel Magtelt HugIk ga zeker eens kijken of ik één van de dagen daar heen kan. Ik ga het in ieder geval noteren!
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2013 om 08:23
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

De nieuwe Simply breien is uit met mooie fijne ajoursjaals, vesten, truien, een herencolsjaal, een capuchonponcho, sleutelhanghuisjes, slofjes, sokken, tassen. Je kunt een dassensjaalpakket bestellen op
www.dassenwerkgroepbrabant.nl en hun goede doel steunen (de das, het dier dus)en er wordt een nieuw visserstruienboek besproken dat bij Forte uitkomt na 10 september voor € 24,95, geschreven door Stella Ruhe.

In Arnemuiden op Markt 1 is Atelier Jaffari waar je een Arnemuidse visserstrui of breipakket kunt kopen.

Hè hè,ik maak reclame en krijg er niets voor.

Er is ook een nieuwe Sandra Haaktrends, nr 22, met allerlei dingen voor de herfst, leuke mutsen vond ik.

Welk nummer is dit? Dan weet ik wat ik moet zoeken in de boekhandel. Hopelijk hebben ze hem hier. 


http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2013 om 08:32
Wat leuk dat je Jaffari in Arnemuiden noemt Magtelt, daar ben ik van de week geweest.....Jeannette heeft een heel leuk weblog: blij dat ik brei......
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2009
Locatie: Hillegom
Status: Offline
Points: 607
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2013 om 08:46
Pfft, hier hebben ze de nieuwste Sandra Haaktrends nog niet. Even geduld hebben dus.
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2013 om 09:57
Simply breien 5 en Haaktrends 22. En nu is ook een nieuwe Verena uitgekomen, ik heb er geen aandelen in, wel een abonnement. Ik heb me al zitten vergapen aan fijn ajourbreiwerk. Er is een broek, er zijn jurken, rokjes, truien, vesten, stola's en capes te zien. Niks voor kinderen dit keer, wel voor jongeren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 1570
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2013 om 12:06
Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

Wat leuk dat je Jaffari in Arnemuiden noemt Magtelt, daar ben ik van de week geweest.....Jeannette heeft een heel leuk weblog: blij dat ik brei......
 
Ben ik ook fan van Tongue
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2013 om 12:29
Jij bent wel erg thuis is in tijdschriften zeg! De Verena zegt mij niets en hebben ze volgens mij niet bij onze boekhandel noch de bruna.
Wordt weer eens tijd te winkelen in een grotere plaats.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2013 om 12:44
Ik heb een paar jaar geleden een Verena gekocht en ik ben meteen abonnee geworden, wat een mooie dingen! En altijd foto's van de catwalk met gebreide kleding. Ik weet niet eens waar het eerste nummer vandaan kwam, Apeldoorn heeft wel geen stadsrechten gekregen, maar het is bepaald geen dorp meer. Heel veel boekwinkels met grote tijdschriftenschappen. Ik weet niet of Verena een eigen site heeft, misschien op google kijken?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2013 om 16:08
Bedankt Magtelt voor de tip ! Wink
Ik ben daarnet naar het grootwarenhuis hier vlakbij gereden en onmiddellijk de Verena gekocht. Hun ajourmodellen zijn steeds juweeltjes ! Ik heb nu een Verena zomer- en winterboek. Smile
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2013 om 22:34
Ja, echt haute couture van de breiwereld, een heel ander blad dan Sandra en Diana. Filati vind ik ook altijd erg mooi.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2013 om 08:54
Jammer, bij ons had men de Simply nog niet. En ook jammer dat al die breidingen steeds zo ver van mij vandaan zijn.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2013 om 10:03
Meestal kijk ik tijdschriften in Bruna of de echte boekwinkel, maar onze AH heeft ze tegenover het kattenvoer staan. Heel lastig, want je kijkt automatiscg toch. Gelukkig hebben ze niet al te veel breibladen, die Simply was een gelukkig toeval. Met 6 stekentellers al extraatje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2013 om 13:31
Vanochtend de Simply breien gekocht, wat een leuke dingen. En ook de Molly makes om es te kijken wat dit voor blad is. De Verena zag ik zo niet. Maar heb het haakboekje ik hou van Holland besteld en deze kon ik ophalen, maar de bestelling was nog niet binnen. 
Kijk morgen weer en zal dan eens vragen of ze de Verena hebben.

BEDANKT VOOR JE TIP MAGTELT. En de poncho leuk met die capuchon.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2013 om 18:35
Ik heb je een gebreide kinderponcho gestuurd, niet met capuchon helaas.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns