Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenslecht weer

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
zeinab View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 28 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 102
Direct Link To This Post Onderwerp: slecht weer
    Posted: 09 Juni 2009 om 20:00

hoi

zo ik heb verteld dat woon op een schip...        &nbs p;         &nbs p;         &nbs p;         &nbs p;   

nu liggen in terneuzen,en zo regent wil niet buiten kijken... vandaag met mijn dochter in de stad geweest was ook niet mooie weer.. maar moeten weg straks mijn dochter woord 4 jaar en wilde cadeau kopen en gelukt  en ik ben echt blij me.....

nu ook hard regent en nu mis mijn land mijn huis,maar was ik geweest oude jaar maar wil noch een keer gaan maar lukt niet en kan ook niet door ons werk....

als mooie weer is is echt prettig varen.. en morgen gaan weer laden en gaan sweer naar duitsland en weer nederland...

zo beekje overzicht van mijn leven...

groetjes aan iederen en bedankt voop lezen

Back to Top
chantallekuh View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 28 Oktober 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 341
Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2009 om 20:42

haha ja het regent inderdaad hard hier!!!ik woon  in terneuzen!

en ja de onweer is gelukkig nu weer over getrokken,

prettige vaart verder!

groetjes van chantal

Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2009 om 21:54

he  ja er was af een toe een bui hier, maar ik woon toch liever met beide benen op het vaste land,

fijn dat je geslaagt bent met wat moois voor je kleine meid te kopen

en moet de kleine meid niet naar school dan, hoe oud moet ze daar voor zijn dat ze naar een internaat gaat, of hoeft dat niet

en waar kom je vandaan om dat ik je gewoon hoor praten als ik je schrijven lees, niet verkeerd bedoelt hoort, vind het heel knap dat je zo goed nederlands schrijft

ben gewoon een beetje nieuwsgierig

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Audrey26 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 07 Juni 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 17
Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2009 om 22:47

Het lijkt me echt een leven op zich, op een boot. Zeker met slecht weer lijkt het me niet echt prettig.

Fijn dat je geslaagd bent voor een kado voor je dochter. Ik ben ook wel benieuwd of ze straks naar een internaat moet. Lijkt me best heel moeilijk.

Groetjes Audrey
Back to Top
zeinab View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 28 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 102
Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2009 om 07:54

nee woon ik niet in terneuzen zijn met schip in terneuzen woon gewoon op een schip

en kom uit georgie,sinds 2004 ben in nederland

wat betreft mijn dochter ik ben bezig aan boord les geven en ik heb gekreeg van special van schip school les materiaal dus voorlopig kan aan boord leren maar straks moet naar school en dan begint mijn nacht meri

ja voor me is vervelend zon weer bij me is niet zo veel regen nou af en toe wel maar niet zo vak

maar ik ben blij dat woon hier..

wat kan ik lezen of schrijven heb zelf geleerd jaa en noch steeds leer

ik kijk iedere dag naar lingo dus komt wel goed denk ik

en ben ook blij dat die site gevonden en kan mijn idee delen of kijken mooie creaties

groetjes aan iederen

 

Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2009 om 08:05

ZEINAB JE WEET MOCHT HET ZOVER KOMEN DAT JE DOCHTER NAAR HET INTERNAAT MOET , JE KAN HET HIER LEKKER VAN JE AFSCHRIJVEN, WE LUISTEREN ZONDER IN DE REDE TE VALLEN, DAT KAN ALLEEN AL HEERLIJK ZIJN

MAAR ZOVER IS HET GELUKKIG NOG NIET DUS GENIET ER NU DUBBEL VAN, ZE ZIJN AL ZO SNEL GROOT

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
zeinab View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 28 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 102
Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2009 om 08:13

jaaaa dat weet nu wel maar toen niet

toen zat ik op school toen was op schoolvakantie naar zwart zee gewees hooel mooie is in batumi een met een bot waren aan het varen was 2 verdieping die boot en toen gedacht dat hoe kandat daar wonen op schip en nu woon ik op schip....

nou zien wel hoe gaat met ons dochter en met haar school noch heb tijd 

Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1551
Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2009 om 08:22

Je doet het geweldig Zeinab , toen ik pas in NZ was, waar ik 17 jaar gewoond heb, moest ik mezelf ook Engels leren. Het is nu gewoon een tweede taal voor me. Dus dat wordt Nederlands voor jou ook.

En hier op het forum helpen we je wel mee hoor, we zijn nogal kletsers.  De spelling laat wel een te wensen over, maar ik denk dat het meestal type fouten zijn.  Ook dat hebben we allemaal moeten leren .

Groetjes TONY

TONY
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3080
Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2009 om 08:31

We lezen gewoon over de spellingsfouten heen, ik vind dat je het heel goed doet Zeinab.

Het is inderdaad helemaal geen lekker weer, gelukkig is het hier overdag wel droog. Mijn jongste is 3 dagen op kamp met school - in een tentje  bij Naarden - en ik denk dat ze snachts behoorlijke buien heb gehad, hopelijk heeft ze haar spulletjes droog kunnen houden. Vanmiddag komt ze gelukkig weer thuis, ik heb haar best wel gemist......

odette
Back to Top
zeinab View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 28 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 102
Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2009 om 08:40

van mijn prezidnt vrouw komt uit terneuzen sandra zij  praat ook georgies goed duidelijk maar kan niet goed uitsprak dat is logisch ik kan ook niet goed uitspaak.. maar komt wel goed hoop ik...

groetjes

p.s antonia kan niet naar je  meil sturen...

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2009 om 11:09
Ik vind het al heel knap dat je het zo goed kan schrijven en dat je dochter op internaat zal moeten dat zal ook wel meevallen .Ik heb ook liever dat de zon schijnt daar vrolijkt een mens van op
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2009 om 11:11

Zeinab, je hebt onze taal super aangeleerd en dat zelf gedaan, werkelijk alle lof  Lang leve Lingo he haha. Ook sesamstraat is een goed leerprogramma. En ik zeg maar zo; jouw Nederlands is vele malen beter dan mijn Georgisch haha.

Veel plezier op de boot en over de internaten; ik ben op 1 wezen kijken en de kinderen hadden daar erg veel plezier en hadden mooie kamers waar ze al hun persoonlijke spulletjes lekker om zich heen hebben.

Groetjes Simone

Back to Top
zeinab View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 28 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 102
Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2009 om 11:39

ik wil bedanken aan iedereen voor zo veel lief worden..

ik weet ook wel dat maak veel fouten maar kan toch leren doe ook..

maar even wil graag me delen mijn emoties ever mijn klijne land geirgie is een klijn land met mooie bergen en mooie natuur maar arme land maar we hebben eigen ardgas kolen dus kunnen goed leven maar we hebben noch sdeets geen goeie prezident nou is verbeeterd maar niet zo wat mensen willen gewoon mensen willen werk maar is moeilijk..

daar krijgen groente en fruit alleen in seizoen vlees ook heeft andere smaak als hier toen was voor eerste keer bij me mijn man was onder indruk van alles is verschiel zelfs wijn ook heel leker ja

 

Back to Top
mia x View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 25 Maart 2009
Status: Offline
Points: 19
Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2009 om 11:59

Goed hollands. I kom van Noord Korea. en hollands veel moeilijk

Back to Top
zeinab View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 28 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 102
Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2009 om 12:17

mia x  

dat geef nieks kijk ik heb zelf geleerd ja..

en komt wel goed voor je..

moet gewoon brobeeren

groetjes

Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5231
Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2009 om 14:33

vind het heel knap van je dat je het zelfs aandurft om te schrijven, daarvoor alleen al een hele dikke pluim.

Hier in België valt er ook af en toe een fikse bui, ben zelf een echt zonne-mens dus vind dit weer echt balen, alleen de tuin vaart er wel bij    Zeinab, varen jullie steeds naar Duitsland om te laden of varen jullie soms ook richting België, woon namelijk dicht bij het Albertkanaal, kan ik eens komen zwaaien.  

<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4454
Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2009 om 14:39

Hoi Zeinab,

Kan me voorstellen dat je vaak heimwee hebt naar je eigen land... maar al het mooie van je land draag je mee in je hart !!! Ik vind dat jij het echt goed doet, al zoveel nederlands spreken en schrijven !!! Knap hoor !!! En dan al je mooie handwerken !!! 

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2009 om 14:46

Wisten jullie dat Georgie een prachtig land is om op vakantie te gaan. de temperaturen zijn middellands dus kan erg warm zijn. Heb ooit een special gezien... Als ik geld had ging ik daar een camping beginnen. Ga er zeker een keer op vakantie!

Groetjes Simone

Back to Top
zeinab View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 28 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 102
Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2009 om 14:54

ja vaak

die schip hebben al dik 3 jaar en toen hebben( nou mijn man  ) gekocht met een ipoteek dus we zijn dehuurd 7 dag van den week.....

en we laden in sluiskil is vlakbij belgie en dan gaan overal in duitsland....

en als heb kans van frij tijd grijp ik die kans en ga in terneuzen is klein dorpje zo iets schopen

vandaag ook wilde op de markt ik wilde haring kopen is echt leker maar niet gelukt we moesten laden,en nu vaaren we..

p.s echt slecht weer.... veel regen...

 

Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2146
Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2009 om 17:24

Ja hier in vlissingen kwam het ook met bakken de lucht uit. Ik had bijna een boot nodig om droge voeten te houden. Ietwat overdreven maar nat was het.

enne Mia en Zeinab jullie berichten zijn leesbaar en volgens mij maakt niemand zich druk over een spelfout of een typfout

Groeten Jacqueline
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns