Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

slingers haken

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: slingers haken
    Posted: 05 Juni 2014 om 09:30
Altijd bij de Action beginnen, duurder kan altijd nog.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2014 om 12:53
Da's idd wel een idee.
Kraken jacht dus voor leuke kleurtjes die erbij passen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2014 om 11:59
Verzwaren met een kraal of een paar kralen of goedkope bedeltjes? Dan moet je ze wel hoog ophangen, dat een lange feestganger niet elke keer een tikje krijgt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2014 om 10:58
De eerste slinger is klaar.
Foto gaat nog volgen.

Alleen jammer dat de onderkant (de punt) opkrult.
Iemand nog tips om dat evt op te lossen.
Staat nog steeds mooi, maar is jammer
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2014 om 13:57
Leuke ideeën magtelt, ga ze allebei eens proberen. Kijken hoe het staat
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2014 om 12:23
Misschien met die frutselige wol van Euroland? Dan krijg je een soort bontranje. Of mijn recept voor franjes: een aantal lossen, keren en halve vasten terug, bijvoorbeeld 10 lossen, 9 halve vasten terug, andere getallen doen het ook goed. Je kunt van te voren kralen rijgen en aan elk puntje een kraal schuiven.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2014 om 10:49
Hey hey meiden,

Ik heb nu een paar vlaggetjes in verschillende kleuren.
Maar vind ze een beetje saai.
Heeft misschien nog iemand een tip voor een leuke steek om te gebruiken als randje erom heen.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2014 om 21:01
En euh.... Heb even geoefend.
Maar...

Klik hier

Voor mijn eigen roest Whahah
Gelukt
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2014 om 20:59
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:



Maar wat voor sleutelhanger zoek je? Is er op amigurumi gebied niets te vinden.?


Moet nog even verder struinen op het net.
Maar er nog niet echt de tijd voor gehad.
Maar heb nu gewoon een wokkel sleutel hanger gehaakt.
En ik zoek iets met bloemen ofzo, en andere grappige dingen.
Ben niet zo van de dieren
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2014 om 20:23
ik  vind die hartjes leuk  maar  of  ik  kijk er over heen of daar staat  nou net geen patroon van Wink
ga toch nog even kijken Wink


Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2014 om 19:16
Ja vooral die hartjes en bolletjes. De vlaggetjes kun je zelf wel uitdenken.

Maar wat voor sleutelhanger zoek je? Is er op amigurumi gebied niets te vinden.?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2014 om 18:57
Leuke slinger!
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2014 om 18:01
Jaaaa.... Die roest

Fijn dat het jou wel lukt hihihi
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2014 om 17:52

Deze Roest ?

Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2014 om 16:37
En dan te bedenken dat ik op zoek was naar sleutelhanger om te haken. Maar dan moet ik nog even verder zoeken.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2014 om 16:34
Ik ben er gekomen door te googlen op gratis haakpatronen.
Toen kwam ik terecht bij " alles over haken" daar staat de link tussen als je naar beneden scrold.
Bij de link staat als tekst erbij dat de slingers roest klaar zijn om opgehangen te worden. Misschien dat dat je iets zegt

Baal ervan dat ik die link er niet in krijg. Vanavond maar eens even aan hubbie vragen LOL
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2014 om 16:02
Denk je ? Soms doet het forum ook lelijk, maar kun je ons een hint geven waar we moeten kijken ?
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2014 om 15:55
Heb het al twee x geprobeerd. Ziet er goed uit. Post hem en dan klik ik op de link en komt hij met pagina niet gevonden. Dus... Snel bericht weer verwijderd
Hihihihi

Doe ws toch iets niet goed denk.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2014 om 15:40
Het is dat icoontje naast de smiley, het lijkt op een wereldbol met schoenen aan.
Aanklikken, plakken en dan even het eerste deel van het adres eraf halen even previewen en als het er goed uitziet op ok klikken
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2014 om 15:37
Dacht de link erin gezet te hebben, maar helaas.
Nog maar eens proberen dan :)
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns