Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Slipover

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2017 om 10:19
Originally posted by carlaevelien carlaevelien wrote:

De slipover zoals hierboven op de foto vind ik sowieso wel kunnen, mode of niet. Als je een korte haakt, in een soort ajour-motief (heet dat zo?), kan het ook leuk over een lange jurk die anders van boven soms iets te bloot is.


Je brengt me op een idee: een genaaide (vooral niet blote) jurk met bijbehorende gebreide slipover als pakje te maken.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2017 om 10:55
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

En als je het maar lang genoeg bewaart komt het vanzelf weer in de mode als je toch de mode wilt volgen .
Nou heb pas de box van mijn ouders uitgemest en de truien die daar uitkwamen, zou dat echt ooit weer mode worden - brrr LOL Enorm wijd, enorme schoudervullingen, enorme drukke motieven LOL
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2017 om 12:07
tuurlijk dat dat terug mode wordt (wel zonder de schoudervullingen, maar die kun je eruit gooien. Slobbertruien.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns