spoeltje in spoelhuis plaatsen |
Reageer |
Autheur | |
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07 April 2016 om 11:30 |
Mijn dochter heeft een naaimachine gekocht .
Nu heeft deze machine een los spoelhuis en dat ben ik al jaren niet meer gewend Nu herinner ik me dat er een foefje was van draad met de klok mee of zoiets Ik weet echter niet meer hoe dat foefje was . Wie wel |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, naar rechts. Er zit meestal een pieletje aan het spoelhuis en die wijst de goede kant op voor de draad.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ga het proberen .
Het staat ook op you tube ,maar als ze het voor doet valt het spoeltje uit d'handen . |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Spoelhuis in linkerhand nemen - spoeltje in rechterhand - spoeltje in spoelhuis zetten - controleren wanneer je aan de draad trekt, dat het spoeltje met de zon meedraait.
Aan de buitenkant van het spoelhuis zit een "grijpertje met een scharniertje". Wanneer je dat na het inzetten van het spoeltje openklapt, kan de spoel er niet meer uitvallen. Dan kan je het compleet in de machine zetten. Succes.
|
|
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
De richting voor het afwikkelen van het spoeltje kan variƫren qua merk van de naaimachine.
Bij Bernina bvb moet het spoeltje anders afwikkelen dan bij Pfaff.
|
|
Grx
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |