Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenSpruw :( update p3

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
breidje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3928
Direct Link To This Post Posted: 16 November 2009 om 21:33
beterschap
wil    
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2743
Direct Link To This Post Posted: 17 November 2009 om 00:38

Jakkes vind het altijd zo erg als kleine hummels iets hebben,ze kunnen je niets vertelen. En dan heb je zelf misschien nog de griep, blijf lekker binnen hoor en zorg goed voor jullie beide.

Wij gaan duimen dat je geen Mexiacaanse griep hebt.

Sterkte, Lidia

Back to Top
Eeyore82 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Januari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2002
Direct Link To This Post Posted: 17 November 2009 om 09:06
Beterschap! Die spruw blijft een ellende.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Posted: 17 November 2009 om 10:40

He bah jij wordt echt ziek dus. Hoe is het vandaag? Een beetje geslapen? En kan je al wat verbetering merken met de spruw?

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
jantinavv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Juni 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1185
Direct Link To This Post Posted: 17 November 2009 om 12:04

Blegh, ziek ziek ziek :( Maar, de koorts is weg, en dus zal het niet de mexicaanse griep zijn! Wel wat verhoging, maar niet zorgelijk dus.
Met Tobias nog geen verandering, arm manneke.
Zijn billetjes zijn zo stuk, ook echt open, zo zielig!
Maar goed, we zetten door, en mocht het morgen nou nog niet verbeterd zijn, dan bel ik gewoon weer.
Vannacht wel redelijk geslapen, alleen doordat je dan benauwd ben is het wel een beetje lastig goed door te slapen. Maar ik heb slechtere nachten gehad dan deze. Lag er lekker vroeg in, JJ was pas om half 1! thuis.
Gelukkig hoeft ie dan nu vanavond niet meer, daarom issie zo lang doorgegaan gisteren, lief he!
Nou, ik ga eten met Daniël, en dan hem lekker in bed leggen, en zelf ook met Tobias lekker ff slapen.

Dank voor alle lieve woorden!!

Back to Top
pingel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 18 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 204
Direct Link To This Post Posted: 17 November 2009 om 12:22

hoi,

fijn dat je, iets beter voelt!!

nu de kids nog en lange nachten maken!!!!

sterkte

gr INge

hartelijke groetjes Inge
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1337
Direct Link To This Post Posted: 17 November 2009 om 13:27
Ik hoop dat je snel verbetering ziet met dat kleine mannetje.....fijn dat je jezelf al een beetje beter gaat voelen. Doe het rustig aan en kom er snel weer bovenop!!!
**************
groetjes
Iris
**************
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4244
Direct Link To This Post Posted: 17 November 2009 om 13:46

Och wat sneu allemaal, die open billetjes zijn zo pijnlijk! Hopelijk knapt je kleine manneke snel op en jij ook  want ziek zijn is zo onhandig met kleine kindertjes.

Sterkte!!

     All you need is love.

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Direct Link To This Post Posted: 17 November 2009 om 16:30
Beterschap voor jullie allebei.

Groetjes
Leonie
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Direct Link To This Post Posted: 17 November 2009 om 17:07
Veel sterkte en beterschap voor jullie beide. Wat naar voor je kleine mannetje en ook zo rot voor jou omdat je nu je energie in hem wil stoppen alleen je lichaam zegt dat je zelf ook even rustig aan moet doen.
Hopelijk knappen jullie beide snel weer op.

Groetjes Simone
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 17 November 2009 om 21:26
ai, dat klinkt echt pijnlijk, arm klein ventje... gelukkig is je koorts weg, misschien binnen een paar dagen weer beter dan... Hopelijk een beetje slaap deze nacht, want daar draait je motor toch op, hé... Hopelijk weer snel beterschap met de kleine Tobias!
Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2082
Direct Link To This Post Posted: 17 November 2009 om 21:41
beterschap voor jullie samen.
groetjes stridje
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Direct Link To This Post Posted: 18 November 2009 om 02:48
Jantina, beterschap gewenst hoor voor jezelf en je kleine mannetje, hoop dat het snel beter is.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
jantinavv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Juni 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1185
Direct Link To This Post Posted: 18 November 2009 om 10:07
Het gaat nog niet heel veel beter met Tobias, maar wel een beetje dus... Maar, het gaat me niet echt hard genoeg nog. Maar goed, ik wacht het nog 1 dag en nachtje af, en morgen moet het echt wel anders zijn, anders bel ik gewoon weer.
Ikzelf ben snipverkouden, mijn holtes doen zo pijn. Maar goed, veel stomen, thee met honing, ik kom er wel weer bovenop. Eerst mijn lieve mannetje maar!

Daniël is nog steeds niet ziek, duimen dat dit zo blijft! Hij is altijd onwijs vatbaar, heeft snel last van zijn luchtwegen enzo, maar het gaat nog steeds goed. Duimen dus! :)

Liefs!
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Posted: 18 November 2009 om 11:13

Ik duim mee inderdaad. Want twee zieke mannetjes kan je niet gebruiken als je zelf ook ziek bent. Wat moet je zijn luier veel verschonen nu he? Als Manuel begon te krijsen wist ik hoe laat het was. Die natte luier doet zeer aan zijn billetjes. Dus wilde hij een schone. Hij werd al stil als hij alleen al de commode zag. Houd de spruw in de gaten hoor. Hoe meer je erboven op zit hoe eerder je er vanaf bent. Ik denk dat het ietsje beter gaan een goed teken is. Het duurt altijd even voor het spul gaat werken. Wat heb je gekregen voor zijn billetjes? Ik smeerde vaak over de zalf nog een dikke laag vaseline. Dan sloot je het op en kon het goed intrekken. Maar dat mag niet bij alles. Soms werkt het dan namelijk te goed. En dat is weer niet goed voor het kleine mannetje.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
jantinavv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Juni 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1185
Direct Link To This Post Posted: 18 November 2009 om 11:36

@Clara

Miconazolnitraat hydrocortison.

Dat van die vaseline is een goed idee idd, nog niet aan gedacht zelf.
Wat ik wel doe is hem zo gauw hij wakker is bloot leggen met zijn billen, ook tijdens het voeden. (wat weleens zorgt voor heeeele natte kleren, hihi)
Probeer dan ook na het voeden, als ik het zalfje erop heb gedaan, hem nog even bloot te laten liggen zodat het nog even lekker in kan trekken.
Het is zooo zielig die kapotte billetjes! En idd, heel vaak verschonen, maar dat is niet erg hoor, als dat bijdraagt aan het feit dat ie minder last heeft, dan doe ik dat graag.
Hij ligt nu al bijna 2 en half uur te slapen, hij was erg moe denk ik.
Daniel is lekker aan het spelen met zijn auto die hij kreeg van de sint in zijn laarsje, en ik ben bezig met mijn eerste granny-square.
Ik had er al een gedaan, maar wel met de stokjes die ik nog verkeerd deed, dus nu maar met de goeie :)

X

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Posted: 18 November 2009 om 11:42
Wel even in de bijsluiter lezen of het mag hoor. Hydrocortison is toch een hormoon. Balen zeg dat het zo lang duurt voor het over gaat. Bij Manuel was het op zijn billetjes goed weg te smeren. Arm mannetje van jou. Ik hoop echt dat het snel beter gaat.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1337
Direct Link To This Post Posted: 18 November 2009 om 14:20

WAt sneu, he, onze Fleur ( de middelste had het ook een aantal keer afgelopen zomer, die billetjes zo kapot.........ze liep met haar beentjes helemaal wijd. En als ze 's nachts had geplast huilde ze dat het zo zeer deed. Maar ik smeerde met gewone sudocreme, en dat werkte bij haar geweldig. En bloot leggen helpt inderdaad ook goed, maar het is wel een beetje lastig soms, hihi...regenpak aan, en voeden maar ;)!!!

Sterkte er mee, Jantina!!! Hopen dat Daniel niet ook ziek wordt!!

@ Clara en Jantina:

Hoe gaan jullie eigenlijk om met de vaccinatie tegen de mexicaanse griep??? Ik heb een oproep afgebeld, maar nu is natuurlijk een risicogroep erbij gekomen, die van een half jaar tot vier jaar, en de huisgenoten van baby's onder een half jaar. Gaan jullie wel de prik halen?

**************
groetjes
Iris
**************
Back to Top
jantinavv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Juni 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1185
Direct Link To This Post Posted: 18 November 2009 om 14:29

@iris

Wilde hem eerst niet gaan halen. Maar, nu onze Daniël in de risicogroep zit, wil ik het toch wel doen. Er zijn gezonde kindjes aan overleden! Ik vind het nu toch wel een beetje eng worden, en wil niet riskeren nog een kindje te verliezen, alleen omdat ik vind dat het onzin is. (heb vorig jaar een miskraam gehad bij 10 weken, en ook dat voelt als een kindje verliezen!)
Dus, onze Daniël krijgt hem, en ook wij zullen ons laten inenten.
Maar, ik blijf het wel lastig vinden, en vooral voor Daniël ook wel heel zielig! Maar goed, hij is een jongetje die altijd heel vatbaar is, dus het zou helemaal niet gek zijn dat ie er wat van meepikt. En dan maar het liefst zo weinig mogelijk!

Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1337
Direct Link To This Post Posted: 18 November 2009 om 16:03

Wij denken er inderdaad ook zo over. Ikzelf heb astma, dus viel in de risicogroep, maar met de borstvoeding die ik nog geef, durfde ik het niet zo goed. Nu mag Fleur geent worden om dat ze 3 is, en zouden wij als gezin dus toch ook wel weer in aanmerking komen, dus wij gaan nu toch ook maar wel. Als alleen Fleur zou worden geent hadden we het niet gedaan, aangezien ze eigenlijk meestal gewoon lekker thuis is, dan had ik liever dat Kirsty van 8 zou worden geent. Die gaat tenslotte naar school en loopt meer risico naar mijn idee. Maar goed, nu gaan we met z'n allen (op Jayden na).

Kan me voorstellen dat een miskraam krijgen ook voelt als het verliezen van een kindje, al heb ik er gelukkig, en daar zijn we zeer dankbaar voor, er geen ervaring mee.

**************
groetjes
Iris
**************
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns