Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Stil

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Stil
    Posted: 20 Juli 2018 om 10:58
Het is hier zo stil ,ik denk dat ons doosjes aan t zonnen zijn of schoppen ....aja wol tegen de winter ,of hun tuin aan t sproeien of aan t luilakken zoals ik pfffff zo warm ik kan er niet meer tegen ene windmolen heeft al opgegeven ...hoelang nog ??? Ik smelt...🍨🍺🍻🥂🥃☕🍸🍷
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2018 om 11:20
En het is de vakantieperiode
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2018 om 11:20
Je stil houden, is wel het beste om je overeind te houden in de zomer. Ik ben met naaiwerk bezig en al plannen gemaakt voor een volgende naaiklus. Voor breien of werken met wol vind ik het te warm. Verder ben ik met de oogst bezig. Drukke tijd. Zeker als je met een gieter je plantjes wil redden met deze droogte. Volgende week vrijdag is het volle maan. Het zou kunnen dat het weer dan verandert.    
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2018 om 11:50
Op schooluren geniet ik van de stilte in de tuin en lees erg veel.

Vanaf volgende week zijn de kinderen vrij en dan is het gedaan met de rust in de tuin en ga ik binnen verder lezen.


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2018 om 12:05
Ik ben te loom en lui om veel te zeggen. Behalve "Wat is het wááárm", en dat weten we al.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2018 om 12:19
Ja ik ben druk met de tuin en andere dingen en stukjes fietsen en dan gaat de doos naar een laag pitje
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2018 om 14:28
Op het ogenblik wordt er een nieuwe cv ketel geplaatst die op de zolder staat .
Werklui geven altijd drukte en straks is het ook nog rommel die op geruimd moet worden .
Voor de puffers :

Ik zal jullie geruststellen ik zie net grijze wolken aan de lucht .
Verder zit ik lekker rustig in de tuin wat te lezen en te genieten van de jonge vogeltjes die van alles moeten leren .
Komt er niets uit die grijze wolken ,dan wordt het weer sproeien ,wij mogen dat omdat we een diepte pomp hebben . maar je bent zo een uur bezig .

Volgende week begint de schoolvakantie ,ik denk dat het hier dan stil wordt omdat ze allemaal in de file gaan staan .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2018 om 14:32
O grijze wolken o o o, nou laat maar komen. Ik heb net in de moestuin groente gehaald en een beetje onkruid getrokken en mijn hersenen
zijn gesmolten. Ik ben dus weer naar binnen gehold. Voor alle zon en warmte liefhebbers ik gun het jullie van harte, maar mag het alstublieft af
en toe eens regenen.
Mijn schoonvader kwam gisteren glimmend de waterpomp en sproeiers terugbrengen, in hun voortuin had het van 10u30 tot 15u30 geregend.
 
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2018 om 16:08
Al goe dat het voor iedereen even warm is en de regen blijft nog een week weg word gezegd ,hier hebben de kids twee maanden vakantie en ik heb   al 14 dagen oppas gedaan,nu gaan ze naar Italië, maar het is overal even warm toch
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2018 om 16:22
Hier zeggen ze dat het nog 3 weken gaat duren . . . en warmte alla maar de tuin heeft dorst . . .
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2018 om 17:04
Onze tuin verkleurt langzaam van groen naar bruin. De hortensia's laten hun koppen hangen en alle andere bloemen ook. En ik zit binnen, met zoveel mogelijk rolluiken naar beneden en ik naai. Binnen valt het best mee behalve als je begint te strijken met stoom. Het wordt nu bewolkt en er zou regen kunnen komen zeggen de geleerden. Ik wacht af.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2018 om 18:46
De verwarmingsketel staat .Wat was het warm voor die man op de vliering .

Toen moest hij nog getest . Platen aan vloerverwarming aan ,warmwater ok . Thermostaat ok
Wat was het warm in huis ,nu staat alles tegen elkaar open .
De paar grijze wolken zijn met hun lading weer vertrokken .
Nog even de stofzuiger erdoor en nu lekker afkoelen in de tuin .
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2018 om 22:29
Op het moment dat je een afspraak maakt voor een ketel, denk je er niet bij na dat het weer zo "lekker" uit kan pakken. En dan moet je nog proefdraaien ook... Hopelijk ben je inmiddels afgekoeld in de tuin.  
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2018 om 09:14
O mutti dat moet echt de hel geweest zijn zooooo warm😁
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2018 om 21:17
na het werk zit ik ook lekker binnen met alles dicht. Volgende week vakantie, dan 33 graden gemeld. Net een half uurtje geregend ruikt lekker en we hebben er even in gestaan heerlijk was dat na weken geen regendrup gehad te hebbe.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2018 om 21:25
Heb jij regen gehad Petra? Dan heb jij geluk gehad, hier geen spatje. Gisteren een paar druppels.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2018 om 21:43
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Heb jij regen gehad Petra? Dan heb jij geluk gehad, hier geen spatje. Gisteren een paar druppels.
Ja heerlijk was dat een half uurtje ongeveer. nog veel te weinig maar was toch even lekker. Gisteren waren we sávonds in Gaia Zoo ook een heel klein buitje waren net bij de parkieten die gingen er echt voor zitten in de regen ze waren van die paar druppen aan het genieten leuk om te zien. Misschien komt de bui nog Lidwina wie weet.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2018 om 22:38
Nee hoor, alle wolken weer weg.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2018 om 10:20
Van vrijdag op zaterdag, dus op zaterdag regende het hier - ik moest plassen (3 uur) en toen hoorde ik geruis en het regende heel fijntjes.
2 à 3 mm, niet genoeg natuurlijk maar alle kleine beetjes helpen. Wij gaan volgende week misschien wel buiten slapen in huis is het eigenlijk te warm.
Kamperen in eigen tuin LOL
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2018 om 11:20
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Wij gaan volgende week misschien wel buiten slapen in huis is het eigenlijk te warm.


Dat plan had ik ook al bedacht. Ons huis bestaat uit 2 verdiepingen met een mastiek plat dak. Als je de trap oploopt, voel je per trede de temperatuur omhoog gaan.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.512 seconden.
Lang Yarns