Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Teken van telpatroon

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Handigemeid View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2017
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Handigemeid Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Teken van telpatroon
    Posted: 03 Maart 2017 om 14:04
Wie kan mij vertellen wat het leesteken betekent van patroon uit drops 173-3
Dit teken is niet omschreven gaat om zevende tour het vijfde leesteken gaat om vier steken komt twee keer voor in dit schema.

Vr.bedankt handigemeid
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2017 om 14:11
die hoed bedoel je?

dat is de vierde en de derde uitleg van het telpatroonsjablonen
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2017 om 14:12
Is gewoon een komma. En betekent hetzelfde als ieder komma in een zin. In dit geval dus, zet 1 steek op de kabelnaald, komma dus, en dan brei 1 steek r, 1 st averecht van de kabel naald. Ik geef een voorbeeld, weet niet of dit op deze manier in het patroon staat.
http://www.garnstudio.com/pattern.php?id=7592&cid=7 Dit is volgens mij het patroon dat je bedoelt.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Handigemeid View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2017
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Handigemeid Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2017 om 14:13
Nee het is een vest met raglan en kabels modelu-794
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2017 om 14:19
efkes alles bijeen plakken van uw vragen

http://forum.hobbydoos.nl/uitleg-patroon-drops-1733_topic44791.html


die link van lidwina is toch van dat vest?
Back to Top
Handigemeid View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2017
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Handigemeid Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2017 om 14:57
Nee het is een schema in tekens en dat ene teken is niet omschreven.
Er staa 9 tekens omschreven en een teken ontbreekt.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2017 om 16:22
ja handigemeid hebt ge al op die link geklikt en gescrold? Dan komt die tekening tevoorschijn en en die 2 tekens samen maken een chinese hoed zoals ik hierboven ook al schreef. Combinatie van uitleg 4 en 3 van die negen
Back to Top
Handigemeid View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2017
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Handigemeid Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2017 om 17:33
Nee dat is het niet hier gaat iets helemaal fout in de comunicatie.
Ik wacht nog wel evev af op andere reactie's
In ieder geval bedankt voor reageren.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2017 om 17:56
kunt ge dan nog eens duidelijk zeggen over welk drops patroon het gaat? Want die linken zijn allemaal het patroon Gebreid DROPS vest met raglan en kabels op de mouwen en aan de zijkanten en hebben bovenaan het nummer
DROPS / 173 / 3     en naast de foto    DROPS design: Model nr. u-794


2 keren dezelfde nummers als u zelf opgaf, en toch is het niet uw bedoelde vest? Dan zult ge bij drops zelf moeten reklameren.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2017 om 18:00


en dit zijn die negen 'leestekens' die je hebt






en dit vind je niet?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2017 om 20:02
Ik wil best reageren ,maar als het patroon het vest is ,en op welke manier en taal ik ook zoek ,ik kom steeds op het zelfde vest uit .

Bep heeft het gewoon goed . Als je de twee tekentjes na elkaar moet doen ,dan krijg je met de ruggetjes tegen elkaar dat hoedje .
Als je de tekentjes met de puntjes tegen elkaar zet krijg je een dalletje
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2017 om 20:11
ONwijs goed gevonden mutti, dat dalletje, ik zou het al een strikje genoemd hebben. Is wel nietzohandig dan om uit te leggen.
Back to Top
Handigemeid View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2017
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Handigemeid Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2017 om 20:52
Oeps door het even los te laten en alles nog eens te lezen zie ik het opeens
Maar ik werd zo op het verkeerde been gezet door de term hoedje en had iemand het ook nog over koma daardoor echt het idee dat we over verschillende patronen spraken.
Denk dat ik mijn naam maar ga veranderen 😄
Back to Top
Handigemeid View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2017
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Handigemeid Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2017 om 20:53
Maar bedankt allemaal voor reactie's
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2017 om 21:06
alé dan is het mijn schuld maar, kan ik mee leven. Maar de uitleg direkt na je vraag, ondertussen dus bijna 7 uur geleden, verstond je ook niet, dus probeer ik het met 'dingen die het zouden kunnen voorstellen' uit te leggen. En dat wil dan ook zeggen dat je de link niet geopend hebt. Spijtig, want dan had uw been wel goed blijven staan.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2017 om 22:02
Bep,als je naar het tekentje zie je duidelijk dat het twee tekens tegen elkaar zijn door het streepje wat er onderuit piept .

Zeker als je er op gewezen wordt
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2017 om 22:23
ja ik wist dat het 2 tekens tegen elkaar waren en dat die een hoedje vormden en ook dat het dat teken was dat er zogezegd niet bij stond.
Maar als er niet gelezen wordt dat het de vierde en de derde van het telpatroonsjabloon is, en vooral blijven beweren dat het een ander patroon is waar lidwina en ik linken van hadden gezet, ja dan is dat mijn schuld. Ge zoudt dat ondertussen toch al moeten weten mutti, er wordt alleen gelezen wat ge wilt dat er staat en niet wat er echt staat;
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2017 om 10:25
Het is met alleen tekst soms moeilijk om een uitleg te begrijpen, maar wat we handigemeid in ieder geval moeten leren is
hoe ze ons de link naar het juiste patroon hier kan plakken. Dan zijn we al een stap verder.
- kopieer de link uit je adresbalk
- boven het berichtveld (waar ik nu in type) staat een aardbol met voeten (dat zijn geloof ik schakels, maar ik heb een leesbril nodig)
- die selecteer je en daar plak je het adres in, wel moet je opletten dat je dat gefrutsel vooraan (http t/m de dubbele //) even weghaalt
- even previewen en okido klikken
Dan weten we zeker over welk patroon we het hebben. We hebben allemaal met vallen en opstaan leren handwerken en computeren,
dat is iets dat je nooit moet vergeten vette Wink.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2017 om 10:26
Dat is net zoiets als nooit vergeten dat je ook klein was en als een gek over straat rende, je moet je plezier/innerlijke kind niet kwijtraken
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2017 om 10:42
En ik zag geen enkel teken dat er niet stond en dacht dat je alleen de uitleg niet begreep. Daarom mijn komma verhaal. Dat hoedje was voor mij niet vreemd, gewoon 2 driehoekjes aan elkaar. Zo zie je dat als je zelf iets heel gewoon vind, het heel moeilijk is om te begrijpen waar voor een ander het probleem is.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.437 seconden.
Lang Yarns