Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

terug van Lanzarote

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: terug van Lanzarote
    Posted: 18 September 2017 om 14:18
Hallo allemaal,

De afgelopen 2 weken zijn wij heerlijk op vakantie geweest op het eiland Lanzarote.
We hebben genoten van het prachtige weer. Helaas minder van de omgeving. Lanzarote is geen eiland voor iemand zoals ik die er van houdt om te wandelen in de natuur. Natuur was er namelijk niet te vinden daar. Je zag er bijna geen beesten als alleen maar vliegen en muggen heel af en toe een vogel of salamander, maar daar bleef het dan ook bij. Er is niks te vinden van vlinders, paarden, koeien, kippen, geiten of wat dan ook. Kan natuurlijk ook niet als er totaal geen vegetatie is voor die beesten. Het was voor ons de 1ste keer dat we daar naar toe zijn gegaan, maar er zal geen 2de keer komen.
De zee was dan wel weer prachtig om te zien. En vanuit het huisje wat we huurde konden we die ook horen tijdens het in slaap vallen.





Ik wil iedereen die jarig is geweest alsnog feliciteren. En voor iedereen die iets heeft neer gezet in de topic "mijn creaties" mijn complimenten geven voor al dat schitterends wat ik voorbij heb zien komen. En voor de nieuwkomers, van harte welkom op dit ontzettend gezellige en behulpzame forum
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2017 om 16:18
een bruin plat eiland dus waar alles ingevoerd wordt? En de lokale bevolking heeft ook geen kippen of andere huisdieren? En in de bergen ook niks anders dan stenen of ook slangen? Of heeft dit eiland geen bergen?
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2017 om 16:54
Originally posted by bep bep wrote:

een bruin plat eiland dus waar alles ingevoerd wordt? En de lokale bevolking heeft ook geen kippen of andere huisdieren? En in de bergen ook niks anders dan stenen of ook slangen? Of heeft dit eiland geen bergen?


Bergen waren er genoeg, alleen kon je die niet beklimmen. Ja oké de mensen hadden wel honden en katten maar verder geen beesten. Slangen hebben we niet gezien. En inderdaad alles wordt ingevoerd
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2017 om 17:13
Ook ik zou zo in het water springen,dat moet toch leuk geweest zijn zo woeste golven tegen de rotsen ...ik geniet van de foto....
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2017 om 17:21
Originally posted by pareltje2011 pareltje2011 wrote:

Ook ik zou zo in het water springen,dat moet toch leuk geweest zijn zo woeste golven tegen de rotsen ...ik geniet van de foto....


Ja de zee was geweldig en fijn om in te zwemmen.
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2017 om 18:13
Welkom terug in eigen land. Prachtige natuurfoto met die kolkende zee.   
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2017 om 18:51
Inderdaad: Hele mooie foto.

Als je van wandelen in de natuur houdt, dan moet je naar mijn tweede land gaan... Schotland.
Elk jaar weer is het alsof ik thuiskom... zo mooi, zo fijn, zo ....
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2017 om 19:25
Originally posted by C4th C4th wrote:

Inderdaad: Hele mooie foto.

Als je van wandelen in de natuur houdt, dan moet je naar mijn tweede land gaan... Schotland.
Elk jaar weer is het alsof ik thuiskom... zo mooi, zo fijn, zo ....




Ooooooooooh Schotland staat ook nog op mijn lijstje. Net als Ierland
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2017 om 09:17
Welkom terug. Is lees het al, maar goed dat het 2 weken waren en niet langer dus.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2017 om 19:02
Fijn dat je er weer bent.
Ja Lanzarote is helemaal een vulkanisch eiland, met veel lava overblijfselen.
Wij gingen naar Gran Canaria dat is veel groener, ook stukken ruig, maar zo mooi.
Ook goed wandelgebied en mooie natuur.
We zijn ook op Tenerife geweest, maar daar is het weer ruiger, met een grote bergketen dwars over de lengte heen. Je kan dan niet dwars over het eiland en loopt iedere keer vast.
Maar ook met veel meer lava overblijfselen, er is daar een groot stuk bij de berg El Tijde waar veel Star Wards films opgenomen zijn, net een maanlandschap heel apart.
Wij vinden Gran Canaria fijner.
Maar je vakantie is toch fijn geweest hé.
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2017 om 19:08
@ Creaans, ja we hebben een hele fijne vakantie gehad.
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns