|
Reageer ![]() |
Autheur | |
muis28 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
![]() Posted: 31 Mei 2010 om 20:15 |
WAt is de mooiste manier om een granny square in elkaar te zetten. Gewoon aan elkaar naaien of aan elkaar haken (goede kant tegen elkaar leggen en dan alleen de buitenste lussen gebruiken) Of zijn er nog andere manieren zodat ik een fraai resultaat krijg? |
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() |
Mijn truukje is dat ik elk vierkant eindig met een toer vasten in één kleur en die rand netjes aan elkaar naai. Dat kan dan ook met halve vasten.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() |
Ik heb het beide wel eens gedaan, het aan elkaar naaien vind ik verreweg het gemakkelijkst. Aan elkaar haken vind ik een crime.
|
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() |
ik ben dus met een deken bezig. ik heb net als wat magtelt zegt eerst een rij vaste on het blok gehaakt en toen 2 blokken met de verkeerde kant op elkaar gelegt en dan door de vaste heen halve steken haken. dan krijg een soort opstaand randje. http://2.bp.blogspot.com/_ehM1ctLX5xA/S-PdrXrj_XI/AAAAAAAABy E/VorPmukW5Y0/s1600/deken+rij+6.JPG dit is die van mij (in wording) |
|
![]() |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() |
Wow dat ziet er wel heel mooi uit Esther! Mijn bezwaar was ook dat het bij het aan elkaar haken, aan de 'verkeerde' kant niet mooi wordt, maar dat is bij zo'n deken niet erg. Ik zit er steeds meer aan te denken om ook eens een granny deken te maken. Mooi project voor op vakantie, hoef je tenminste geen knuffel-vulling mee te nemen
![]() |
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
![]() |
Wel heel prachtig gedaan ,maar een trui haak ik aan elkaar dat vind ik persoonlijk mooier
|
|
![]() |
|
muis28 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
![]() |
het project granny square dat ik nu ga maken, wordt ook voor op vakantie. Zodat ik niet meer mee hoef te nemen als een kratje met mijn haakgaren. Dank je wel voor de tips, ga hem denk ik aan elkaar haken met h.v. |
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |