wanten |
Reageer |
Autheur | |
breijoke
Hobbywonder Lid sinds: 15 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 528 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 Februari 2011 om 20:19 |
Heeft iemand voor mij een patroon van wanten uit het boekje HIP HAAKWERK?
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zat zeker te slapen, ik geloof dat ik Hip Haakwerk heb en dat ik er laatst nog een muts uit heb gescand.
Ik ga zo direct naar boven, Dr. Phil kijken en dan zoek ik het op, dan kan ik mooi onder voetbal scannen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb opgeschept, ik had Modern Haken van Louisa Calder, niet Hip Haakwerk.
Dus deze vraag blijft staan. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Catherine13
Duizendpoot Lid sinds: 29 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 113 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb een Engels boekje "Hip to crochet", is jouw Hip Haakwerk misschien een Nederlandse vertaling? Er staan gehaakte wanten in, geel-rood-groen gestreept met franje onderaan. Bedoel je die? Groetjes, Catherine. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |