gehaakt meisjesvest |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Marianne39 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 28 September 2006 Status: Offline Points: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 Februari 2011 om 19:23 |
Ik ben al een poosje aan het googlen maar kan niet vinden wat ik zoek,
Ik ben op zoek naar een gehaakt meisjesvest ongeveer maat 140, ik heb al bij jessica en bij drops gekeken maar niet gevonden wat ik zoek. Weet iemand hier waar ik het beste kan zoeken? |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb wel een hele zooi gehaakte meisjeskleren voor je, ik weet niet hoe ik daar een los vest uit kan knippen. Als je je e-mail adres in een PM geeft, krijg je de bubs.
Ik had ze uitgezocht uit een aantal kinderbreibladen, omdat daartussen maar heel weinig haakpatronen zitten. Zonde van het geld voor mensen die alleen haken. Nu staan de poncho's, jurkjes, rokjes, topjes en truien netjes bij elkaar. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Marianne39 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 28 September 2006 Status: Offline Points: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Magteld, ik heb je een pm gestuurd, wat een geweldige reactie!, Dank je wel
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |