Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

gevlochten bal

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: gevlochten bal
    Posted: 29 April 2011 om 09:13

Zag ik toevallig een gebreide gevlochten bal ,wa is da mooi zeg ,heeft iemand daar patroontje van ??? Ik verbaas mij elke dag als ik op het forum kijk hoeveel moois hier word gemaakt ,ik denk dat er veel mensen minder depresief zouden zijn als ze hier mee handwerken ,ale dat is mijn mening he ,ik ben verslaafd aan dit forum  

Lieve groetjes rosettewouters@hotmail.com

WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2011 om 09:22
Bedoel je de gebreide bal van repen? Het patroon daarvan staat op Ravelry. Even lid worden (=gratis) en dan vind je hem wel..
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2011 om 10:39
Als je HIER klikt ga je rechtstreeks naar de pagina waar je het patroon kunt downloaden.

Er zijn recent weer ene paar hele leuke bij gezet

Moet ik ook eens doen, met dat gekleurde garen. Erg gaaf !

A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2011 om 11:22

Weet iemand of die er ook gehaakt zijn?? Vind ze erg leuk en Harley waarschijnlijk ook maar ben geen held met breien....

Ps.het forum is voor mij ook erg belangrijk!! heeft me ook echt geholpen mijn depressie/burn-out te overwinnen!!!!!!

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2011 om 11:34

Bedankt he ,ga er aan beginnen

WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2011 om 11:48
@ Smimske, als jouw Harley net zo'n sloper is als onze Meike, dan doe je een heleboel werk voor een paar minuten plezier. Bij het grote blauwe warenhuis heb je stoffen voetballen, die blijven iets langer heel is onze ervaring (en kunnen heel vaak gehecht worden;)).

Qua stoffen speeltjes: van een fleecedeken repen knippen en die vlechten. In de winkel zo'n 8 euro, maar dat kun je vast wel goedkoper zelf maken ;P...

Of een lapje fleece nemen en er dan een prop stof in doen. Heb je zo'n tutlapje. Hier helemaal favoriet.
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2011 om 11:52
Thanxx voor je leuke tips,Ieke!! Hij is nu al razend op mijn "slaappop"...simpel om te maken en al uren speelplezier
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2011 om 12:38
Haha, soms zijn ze met de kleinste dingen zo blij. Als we boodschappen hebben gedaan, dan nemen we altijd een kartonnen doos voor Meike mee... Vind ze helemaal geweldig!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.064 seconden.
Lang Yarns