Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Weer naar school

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chikay View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chikay Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Weer naar school
    Posted: 15 Augustus 2011 om 22:25

Zo onze vakntie zit er weer op en de kinderen hebben vandaag de eerste schooldag al weer achter de rug.

Vele moeders met mij hebben het gevoel dat we vorige week nog op het plein stonden.

Het gaat allemaal zo hard en dochterlief was er ook wel weer helemaal klaar voor om te gaan want ja groep 5 is toch ook eigelijk wel heel stoer(zoals de meiden zeggen) want ze moeten nu door de deur van groep 6,7, en 8.

zijn er meer ouders waarvan de kinderen weer naar school gaan? of hebben sommige van jullie nog vakantie?

groetjes josé

Geniet van het gene dat je hebt,en treur niet om het gene dat je niet bezit.
Back to Top
annettevl View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer annettevl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2011 om 22:30

vandaag ook weer begonnen wat een gedoe weer.

hij gaat nu naar groep 1 ( hij is van maart) dus vroeg opstaan broodje eten en naar school helaas wou niet alles zo vlotten zoals ik dat wou opstaan was voor hem een ramp en ja kleine broertje moet mee wegbrengen dus moest ook vroeg opstaan.

en dat op de tijd letten voor het weer ophalen ikzelf moet er ook nog weer ff inkomen die 6 weken zijn echt voorbij gevlogen.

maar was wel weer leuk hoor. zaten met 10 kindjes in de klas en morgen komen 5 nieuwe. en dan instroon tot april tot max 20 kiinderen dus gelukkig niet zo veel.

groetjes annette

liefs Annette
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2011 om 22:34

HIER IN het noorden duurt het nog even voor ze weer naar school gaan. begin september volgens mij. kleindochter Lizzi gaat dan naar groep 2. en ja dat is ook een hele gebeurtenis vanzelf.

voor beppe is de vakantie volgende week weer over want dan komt het spul weer hier en mogen we weer oppassen.

Back to Top
chikay View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chikay Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2011 om 22:48

annette

wat leuk dat je kleine man nu naar groep1 gaat en ja dan nog eentje mee is een heel karwei.

Wel spannend voor het eerst naar school...en heb je hem al gemist?

ik vond de eerste schooldag een grote ramp haha maar ja heb er helaas maar een en dan stond ze heel parmantig dag mama...ga maar hoor slik slik

en wenne ach manlief had er al een weekje erop zitten en dan ga ik er ook altijd er gelijk uit...dus wekkerd roept 'smorgens weer om 6 uur

martha

wat een feest de kleinkinderen of niet? mijn moeder woont bij ons in en ziet kleinkind dus elke dag en moet zeggen dan word er gezegt van ja maar dat is anders...helemaal niet ze word net zo veel verwent haha maar we zitten wel op een lijn wat opvoeding betreft en ze bemoeit zich er niet mee maar als het zo uitkomt ja helaas dan kan ook oma wel eens boos worden.

Geniet van het gene dat je hebt,en treur niet om het gene dat je niet bezit.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2011 om 23:00
Ook bij ons zijn de kinderen weer naar school. Ik vind het wel prettig, ik houd van regelmaat.
Back to Top
annettevl View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer annettevl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2011 om 23:36
Originally posted by chikay chikay wrote:

annette

wat leuk dat je kleine man nu naar groep1 gaat en ja dan nog eentje mee is een heel karwei.

Wel spannend voor het eerst naar school...en heb je hem al gemist?

ik vond de eerste schooldag een grote ramp haha maar ja heb er helaas maar een en dan stond ze heel parmantig dag mama...ga maar hoor slik slik

en wenne ach manlief had er al een weekje erop zitten en dan ga ik er ook altijd er gelijk uit...dus wekkerd roept 'smorgens weer om 6 uur

martha

wat een feest de kleinkinderen of niet? mijn moeder woont bij ons in en ziet kleinkind dus elke dag en moet zeggen dan word er gezegt van ja maar dat is anders...helemaal niet ze word net zo veel verwent haha maar we zitten wel op een lijn wat opvoeding betreft en ze bemoeit zich er niet mee maar als het zo uitkomt ja helaas dan kan ook oma wel eens boos worden.

hij ging al vanaf maart naar school en daarom dus nog een extra jaartje groep 1. en missen nee niet eens vond het eigenlijk wel lekker rustig (oh slecht he) maar het is een echt buiten kind en kon dat nu weinig doen en binnen had hij het na  3 weken al gezien.  en ik blijf niet alleen achter misschien als de jongste ook gaat dat je dan idd zo iets heb van slik nu ben ik alleen.

liefs Annette
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2011 om 07:27

Het gaat inderdaad wel heel erg snel, we hebben nu 3 weken gehad zeg nmaar, en hebben nog tot 5 septmber.

We gaan aankomende vrijdag nog op vakantie 2 weken.\

En dan daarna meteen weer naar school.

Maar er mogen van mijn best nog 6 weken vakantie achteraan hoor. Ik vind het echt heerlijk.

Mijn oudste gaat naar groep 3, en mijn jongeste gaat eesrt 2 weken oefenen en dan naar groep 1

Back to Top
monique1974 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monique1974 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2011 om 08:00

de oudste is naar groep 7 gegaan en de middelste is naar groep 1 die is januari voor het eerst naar school gegaan dus mag nu een heel jaar groep 1 doen en de jongste die gaat in mei 2012 voor het eerst naar school .

ook ik vindt het jammer dat ze weer naar school moeten dan moet je weer zo haasten enzo

maar ja ze wilden allebei wel weer graag naar school en dat is toch ook wel fijn om te horen.

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2011 om 08:04
Mijn oudste is gisteren begonnen in groep 8 (slik: laatste jaar basisschool!) en de jongste in groep 5. Die had gisteren al aardrijkskunde en geschiedenis en was helemaal blij. Het is net zo'n leergierig sponsje en nieuwe vakken zijn super
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Karina View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2011 om 08:42

die van mij zijn gisteren ook weer naar school gegaan. Vorige week begonnen ze al met aftellen. Het kon niet snel genoeg gaan. De oudste zit nu in groep 5. Omdat het zo'n grote klas is kunnen ze niet meer in groepjes zitten maar zitten ze 2 aan 2.... was wel even wennen hoor. Met groepjes ziet een klas er toch wat gezelliger uit.

De jongste is voor het eerst naar groep 3. Ze zit in een combi klas met 4. Ze was er ook echt aan toe om nu echt te gaan leren. Ze kreeg de eerste dag gelijk de vertel koffer mee naar huis om dingen in te doen waar de wat over wil vertellen. Wat worden kleine meisjes toch snel groot.

groetjes Karina
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2011 om 09:04
Gisteren zijn hier de scholen ook weer begonnen. De jongste naar groep 3 en de oudste naar groep 7. De jongste vond het wel heel erg leuk. Ze stond vanmorgen te juichen dat ze weer naar school mocht. En de juf had volgens haar gezegd moeilijker dan dit word het niet (hahaha) vond ik wel een leuke opmerking.

De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2011 om 09:35
Hier in belgië ook nog even wachten. Hier is de grote vakantie van 1 juli tot 31 augustus.
Back to Top
stippel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer stippel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2011 om 10:11

ik heb gisteren weer wat voorbereidingen op school getroffen voor het komende schooljaar. Bij ons beginnen de kinderen maandag weer. dus mag nog 1 weekje genieten van de rust.

Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2011 om 10:50
Hier nog bijna 3 weken voor ze weer naar school gaan, oudste naar
groep 6, tweede naar groep 4. En eind oktober wordt derde vier jaar
en zij gaat naar groep 1. Gelukkig duurt het nog een paar jaar voor
jongste vier wordt.
Wij gaan volgende week vrijdag pas met vakantie, volgende week
gaan we nog wel wat uitstapjes maken.
Groet,

Yobsje
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2011 om 13:23

waar ik woon gaan ze aanstaande maandag weer naar school

wij genieten momenteel nog van onze zon vakantie in spanje nog een paar daagjes

het is hier erg heet vandaar dat ik even achter de pc zit

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2011 om 14:46
Hier zijn de scholen ook weer begonnen dwz het
basisonderwijs. onze jongste dochter zit nu in groep 7.
onze oudste gaat naar de 2de van het voortgezet onderwijs
en de middelste gaat naar de brugklas en die 2 zijn dus nog
thuis want ze beginnen volgende week pas.
groetjes miranda
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2011 om 17:43
Hee dat doet raar aan hoor.
Wij gaan pas op 1 september weer naar school.
Bij mij is het nu nog twee weken genieten van de kleinzoon van 9.
Groetjes en aan allen die al de start hebben genomen succes en een
goede vaart voor 2011-2012
IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
chikay70 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chikay70 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2011 om 09:26

leuk om te lezen dat de kinderen toch beste wel zin hebben om weer naar school tegaan. de ouders zijn verschillend en vind dat wel leuk om te lezen dat iedereen het weer anders ervaard. wij zitten vandaag al op de helft van de week en moet zeggen dat mijn dochter haar draai nog niet helemaal gevonden heeft. bij ons is het dit jaar voor het eerst dat de klas 2 juffen heeft. een juf ma,di,do,vr en de andere woensdag. en helaas nu ook de vrijdag middag naar school..dus het weekend gaat iets later beginnen maar ze hebben op de vrijdagmiddag lekker creamiddag. afwachten dus wat voor verhalen ze vanmiddag over deze nieuwe juf heeft.

groetjes josé

ps jullie hebben in belgie toch 2 maanden vakantie? bij mijn man op het werk hebben ze dat wel!

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns