Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bezemsteelhaken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Sheila View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sheila Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Bezemsteelhaken
    Posted: 29 April 2012 om 12:10
Hallo dames,

Ik heb gisteren het bezemsteelhaken ontdekt op internet en wil het gaan proberen. Vind het zo mooi uit zien. Ik heb de uitleg op you tube gekeken dus dat moet wel lukken, lijkt me niet zo moeilijk moet alleen een beetje handigheid krijgen.. Nu vraag ik mij af welke maat breinaald ik moet gebruiken. Op de ene site staat 15 op de ander 20 of 25. Wat geeft het mooiste resultaat. En welk garen is mooi. Ik zag al vaak sokkengaren voorbij komen. Wie heeft er ervaring en kan mij adviseren.

Groetjes Sheila
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2012 om 12:35
Je zult dat zelf moeten uitvinden, ik gebruik voor een draad met een pendikte van 3,5 een breinaald nr 15 en een haaknaald 3,5, met dikkere wol ook weer een dikkere brei- en haaknaald. Maar er is geen bepaalde regel voor. Ik wissel het aantal steken ook af, soms doe ik de motiefjes over 5 steken en soms over 4.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2012 om 21:04
Ik doe het met Saskia garen van Wibra en gebruik haaknaald nr.5 en een plastik pijpje.

Ik heb je en mail gestuurd met een uitleg met plaatsjes.
groeten Creaans
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.469 seconden.
Lang Yarns