Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

granny square

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jo Bateau View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jo Bateau Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: granny square
    Posted: 09 Maart 2013 om 13:53
Ik wil graag een sjaal haken van granny square's. Weet iemand hier een patroon voor?
Groeten Jo
Groeten Jo
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2013 om 14:15
Kijk eens op drops design .nl daar staan heel wat foto's even haken invullen en doorklikken .
Back to Top
Jo Bateau View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jo Bateau Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2013 om 16:42
Dank je wel, ik bedoelde eigenlijk vooral iets met granny's, maar hier staan ook veel leuke anderen.
Het wordt voor mijn dochter, dus ik zal het haar ook laten zien.
Groeten Jo
Groeten Jo
Back to Top
Sonjake View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sonjake Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2013 om 17:39
geen idee hoe oud je dochter is maar er zijn wel een hele hoop knappe squares...
Deze heb ik zelf nog opzij staan om iets mee te doen voor mijn oudste dochter, uiltjes zijn hier weer helemaal in... http://www.repeatcrafterme.com/2012/11/owl-granny-square-crochet-pattern.html
Op ravelry staan ook heel veel verschillende squares, gewoon eentje kiezen die ze mooi vindt en dan ben je vertrokken...
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2013 om 17:58
kijk eens op youtube.daar leer je een granny square haken en vervolgens maak je  er een sjaal van,
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2013 om 19:01
En de boekhandel en bieb liggen vol met boekjes over granny squares. Ik heb net een bloemblokboekje gekocht met niet alleen vierkanten, ook driehoeken en rondjes en zeshoeken, alles granny met van binnen bloemachtige figuren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jo Bateau View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jo Bateau Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2013 om 11:34
Dank jullie wel, ik ga het allemaal eens rustig bekijken.
Groeten Jo
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2013 om 12:19
Ik weet dat er een Engelse Blogster iedere dag een andere granny maakte en geregeld een patroon deelde. Je zou dan kunnen googlen op a granny a day crochet of iets.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns