slingers haken |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 Mei 2014 om 13:13 |
Hey hey meiden,
Ik heb een leuk patroon gevonden om slingers te haken. Weet alleen niet of ik de link mag neerzetten. Dus doe het naar even zo :) Het zijn vlaggetjes, maar er staat alleen niet bij met welke haaknld het gemaakt is. Nou zitten er hier veel alles wetende Dus dacht vraag even advies over welke ik dan zou kunnen gebruiken. Tips over garen zijn evt ook welkom. |
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als het een gratis patroon op internet is, dan mag je de link hier wel neerzetten.
|
|
Ien
Post Options
Thanks(0)
|
Dacht de link erin gezet te hebben, maar helaas.
Nog maar eens proberen dan :) |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is dat icoontje naast de smiley, het lijkt op een wereldbol met schoenen aan.
Aanklikken, plakken en dan even het eerste deel van het adres eraf halen even previewen en als het er goed uitziet op ok klikken
|
|
Ien
Post Options
Thanks(0)
|
Heb het al twee x geprobeerd. Ziet er goed uit. Post hem en dan klik ik op de link en komt hij met pagina niet gevonden. Dus... Snel bericht weer verwijderd
Hihihihi Doe ws toch iets niet goed denk. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Denk je ? Soms doet het forum ook lelijk, maar kun je ons een hint geven waar we moeten kijken ?
|
|
Ien
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben er gekomen door te googlen op gratis haakpatronen.
Toen kwam ik terecht bij " alles over haken" daar staat de link tussen als je naar beneden scrold. Bij de link staat als tekst erbij dat de slingers roest klaar zijn om opgehangen te worden. Misschien dat dat je iets zegt Baal ervan dat ik die link er niet in krijg. Vanavond maar eens even aan hubbie vragen LOL |
|
Ien
Post Options
Thanks(0)
|
En dan te bedenken dat ik op zoek was naar sleutelhanger om te haken. Maar dan moet ik nog even verder zoeken.
|
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
Deze Roest ? |
|
Ien
Post Options
Thanks(0)
|
Jaaaa.... Die roest
Fijn dat het jou wel lukt hihihi |
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuke slinger!
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja vooral die hartjes en bolletjes. De vlaggetjes kun je zelf wel uitdenken.
Maar wat voor sleutelhanger zoek je? Is er op amigurumi gebied niets te vinden.? |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik vind die hartjes leuk maar of ik kijk er over heen of daar staat nou net geen patroon van
ga toch nog even kijken
|
|
Ien
Post Options
Thanks(0)
|
Moet nog even verder struinen op het net. Maar er nog niet echt de tijd voor gehad. Maar heb nu gewoon een wokkel sleutel hanger gehaakt. En ik zoek iets met bloemen ofzo, en andere grappige dingen. Ben niet zo van de dieren |
|
Ien
Post Options
Thanks(0)
|
Ien
Post Options
Thanks(0)
|
Hey hey meiden,
Ik heb nu een paar vlaggetjes in verschillende kleuren. Maar vind ze een beetje saai. Heeft misschien nog iemand een tip voor een leuke steek om te gebruiken als randje erom heen. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien met die frutselige wol van Euroland? Dan krijg je een soort bontranje. Of mijn recept voor franjes: een aantal lossen, keren en halve vasten terug, bijvoorbeeld 10 lossen, 9 halve vasten terug, andere getallen doen het ook goed. Je kunt van te voren kralen rijgen en aan elk puntje een kraal schuiven.
|
|
wat rozengeur. |
|
Ien
Post Options
Thanks(0)
|
Leuke ideeën magtelt, ga ze allebei eens proberen. Kijken hoe het staat
|
|
Ien
Post Options
Thanks(0)
|
De eerste slinger is klaar.
Foto gaat nog volgen. Alleen jammer dat de onderkant (de punt) opkrult. Iemand nog tips om dat evt op te lossen. Staat nog steeds mooi, maar is jammer |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Verzwaren met een kraal of een paar kralen of goedkope bedeltjes? Dan moet je ze wel hoog ophangen, dat een lange feestganger niet elke keer een tikje krijgt.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |