haken |
Reageer |
Autheur | |
jonna
Newbie Lid sinds: 15 Oktober 2014 Locatie: Oisterwijk Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 Oktober 2014 om 12:15 |
Hallo ik zal me even voorstellen ik ben Jean Heesbeen en heb me vandaag geregistreerd.
Zou iemand mij uit kunnen leggen hoe ik een mouw in een vest moet haken? Alvast bedankt |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
welkom jonna.
je hebt verschillende mogelijkheden. Ofwel haak je de mouwen in een keer mee, ofwel haak je de mouwen apart en naai je ze er nadien in ofwel neem je steken op langs de armholte en haak je zo de mouwen |
|
|
|
jonna
Newbie Lid sinds: 15 Oktober 2014 Locatie: Oisterwijk Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je voor de snelle reactie, hoe doe je dat de mouw meemaken?
|
|
jonna
Post Options
Thanks(0)
|
Het is een vest waar een pas opkomt
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
de lengte van de mouwen in steken bij opzetten. Is wel te zien waar dat die pas begint. Begint die ongeveer gelijk met de oksel dan zou het gaan, begint die pas hoger dan zal je steken rondom moeten opnemen en de mouw zo haken, of apart en innaaien.
misschien zijn er hier nog leden die met hun uitstekende ideeën sebiet langskomen. |
|
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
als je er een patroon van hebt (link) of foto kan je hem hier neerzetten, dat maakt het makkelijker om advies te geven
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat er bedoeld werd, dat je links en rechts een ketting van lossen maakt zo lang als de mouw moet worden. Maar met een pas zou ik het niet weten. Heb je een patroon of haak je voor het vaderland weg?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
Lees ook de hartelijk welkom onder 'even voorstellen', daar staan nuttige tips in over hoe het forum werkt.
|
|
|
|
jonna
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor jullie advies, ik ben eruit, een hele opluchting groeten allemaal
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
zat je er in vast dan? Toch niet om de lengte van de mouwen te meten.
dat zal idd een hele opluchting zijn dan |
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |