Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Waar is dit patroon (haken) te krijgen?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Yrea View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yrea Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Waar is dit patroon (haken) te krijgen?
    Posted: 25 September 2015 om 07:47
Hallo, 

Wie kan mij aan dit patroon helpen of de link ervan. 
Het is de Crochet club 2013 van geloof ik Jana Crowfoot. 
Maar ik kom er maar niet achter of en waar het patroon te verkrijgen is. 
Deze bedoel ik: http://www.ravelry.com/projects/knitting-traveler/cal---crochet-club-2013
We are all angels with one wing,
But we can fly embracing each other!
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2015 om 09:57
Er staan anders duidelijk dat het nergens te krijgen is.

"The Crochet Club is a CAL which is hosted every jear at Janie Crow. There is a limited amount of kits and once done the pattern will be no longer available and so it is one of a kind. I discovered this club a few months too late when i saw the first results of 2013 and i was in love right away with the great eastern and morrocan tile shapes. i wanted it so badly but there was no one willing to sell his/her kit to me. Until the begin of June this year. I was able to buy a halfmade kit from someone who didn’t finish it. This was the change and so i bought it."

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2015 om 12:38
De bedoeling van ons forum is niet dat er een klein groepje vrouwen altijd de vragen en problemen van alle anderen oplossen. En dat die anderen alleen maar even langskomen als ze vastlopen in een patroon of een patroon willen krijgen. Een beetje meedoen wordt op prijs gesteld.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.094 seconden.
Lang Yarns