Telpatronen |
Reageer |
Autheur | |
Anke49
Newbie Lid sinds: 13 Mei 2015 Locatie: Eelde Status: Offline Points: 11 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 December 2015 om 22:06 |
Ik ben bezig met Drops patroon 135-36 met een structuurpatroon.
Nu staat er dat de telpatronen de goede kant van het werk weergeven. Brei je dan op de verkeerde kant de steken zoals ze zich voordoen, of brei je de volgende regel van het patroon van links naar rechts. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Verkeerde kant ,lezen van links naar rechts
Kijk ook een bij de link opmerkingen (bovenaan je patroon )daar staat ook jouw vraag bij en is ook beantwoord |
|
Anke49
Newbie Lid sinds: 13 Mei 2015 Locatie: Eelde Status: Offline Points: 11 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je, Mutti..! Ik was inderdaad te vroeg met mijn vraag...las het nu ook bij vragen en opmerkingen..! Maar toch bedankt dat je me wilde antwoorden...
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
natuurlijk willen wij antwoorde . Ik wilde je er maar even opmerkzaam opmaken dat die mogelijkheid er is .
Stel je voor dat je nachtdienst draait dan duurt het even voor je antwoord krijgt en dan kun je toch lekker verder . Het is overigens een mooie trui . Succes |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |