Drops 169-32 |
Reageer |
Autheur | |
mvk2204
Newbie Lid sinds: 05 Juli 2016 Locatie: Veldhoven Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 Juli 2016 om 14:48 |
Wie heeft vest Drops 169-32 met succes kunnen haken ?
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik meen dat het ooit door iemand gehaakt is. Maar wie? Ik was het niet. Zijn er problemen?
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
mvk2204
Post Options
Thanks(0)
|
Er is inderdaad een probleem. Dus ik zoek echt iemand die er WEL uitgekomen is.
Ik vind het waardeloze patronen. Is dus de laatste keer dat ik er iets van zal maken. Maar ik vind het een erg mooi vest, dus geef de moed nog niet op ! |
|
mvk2204
Post Options
Thanks(0)
|
Lida,
Haken is geen psychologie ! |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Online Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb je naar de opmerkingen en de correcties gekeken ?? Er stond een fout in het patroon
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
'k denk wel dat ze er heeft gekeken mutti, want ze heeft er zelf 2 vragen gezet. Ook ene om de toer met de meerderingen volledig uit te schrijven (zoals bij patronen ook al gevraagd is)
En haken is in uw geval precies wel psychologie : waardeloos patroon en toch niet opgeven. Misschien er een puzzel van maken en zelf proberen op te schrijven met het aantal steken die er voor uw maat zijn en dan met streepjes evenredig die meerderingen optekenen. (desnoods met rekenmachine erbij (doe ik ook)). |
|
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik meen dat dit slaat op het onderschrift wat bij de postings van Lidwina automatisch neergezet wordt. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
dan zou een knipoog er meer op zijn plaats staan dan een onvriendelijk uitroepteken.
|
|
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sorry hoor, maar waar slaat dit op? Ik heb het over eventuele haakproblemen en geen ziele problemen.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is duidelijk dat deze dame geen weet heeft van onderschriften op een forum.
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lida trek het je niet aan. ze is vast in de war
|
|
oant Sjen
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Drops is voor volhouders en wij zijn er als steun, maar niet alwetend |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zoals in het vorige bericht aangegeven vind ik dat mevrouw niet zo moet reageren want anders krijgt zij dadelijk helemaal geen reacties meer. Reken het zelf even heel rustig uit. Wij moeten ook weleens patronen 3/4 keer lezen alvorens te weten wat er eigenlijk staat!
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Online Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien de hand in eigen boezem steken ??
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |