patroon met hals kraag |
Reageer |
Autheur | |
Anneke113
Newbie Lid sinds: 03 Oktober 2016 Locatie: Gelderland Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 Oktober 2016 om 10:50 |
Ik ben met een Noorse trui bezig voor mijn vriend en kom niet uit het patroon.
Het is een Drops patroon Drops extra 0-812. Ik ben met de kraag bezig en er staat; Meerder nu 1 steek aan iedere kant van de middelste 12 recht-delen, gezien aan de goede kant. Dat houidt in dat ik 12 steken moet meerdeen volgens het patroon maar ik weet niet waar. Wat zijn de rechte delen en hoe kom ik aan 12 steken meer. Wie kan mij helpen??? Groetjes, Anneke |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://www.garnstudio.com/pattern.php?id=5456&cid=7
Je moet eens bij opmerkingen kijken daar komt juist dezelfde vraag in voor met een antwoord van drops. Misschien dat dat een boel verhelderd. |
|
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dit is het patroon.http://www.garnstudio.com/pattern.php?id=5456&cid=7 De vraag is bij Drops gesteld Je kunt dat vinden helemaal onderaan het patroon door op "opmerkingen" te klikken. Voor het gemak heb ik het gecopieerd. Ik begrijp niet wat er bij het breien van de sjaalkraag wordt bedoeld met 'de middelste 12 recht-delen' en dan 'gezien aan de goede kant (=hals op het achterpand)' Hoe tel ik dat, waar moet ik meerderen? In één keer of om de 12 steken??? Alvast hartelijk dank voor het antwoord!!! DROPS Design 15.10.2015 kl. 14:35: Je breit de kraag met 1 r, 2 av. De 2 av = av-gedeelte. Tel hoeveel av-gedeelte je hebt en markeer de middelste 12 (zitten bij de hals). Je meerdert 1 st in elke van de 12 middelste av-gedeelten. Dwz, in deze twaalf heb je dan 3 av ipv 2. Ik hoop dat het zo duidelijker is. |
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
We waren dus weer bijna gelijk Bep!!!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja en weer komen we op hetzelfde uit.
|
|
|
|
Anneke113
Newbie Lid sinds: 03 Oktober 2016 Locatie: Gelderland Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Anneke113
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel dames!!!
Hier ben ik erg mee geholpen!! |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |