Breien van sokken op loom |
Reageer |
Autheur | |
biebiekech
Newbie Lid sinds: 23 Februari 2017 Locatie: Limburg Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 23 Februari 2017 om 15:19 |
Beste,
Ben enkele dagen geleden gestart met het breien van sokken op loom. Het probleem wat ik ondervindt is dat bij het overhalen van lussen deze regelmatig over de geleider springen.Deze kan ik moeilijk terug ophalen omwille van de geringe halsopening.Wie geeft mij raad ! Mvg, |
|
koffiebuikje
Hobbywonder Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik geef je een advies stop maar die sokken op een loom zitten niet lekker en trouwens als je hier al een probleem mee hebt
word het probleem met de hiel nog groter maar volgens mij draai je de garen te strak op de loom en als dan overhaalt trek je de andere mee en als je dan bij de hiel bent kom dat te strak te zitten daar zat hij bij mij niet lekker door gauw uitgehaald en op de naalden gezet probeer het op sokken naalden ik heb het me zelf geleerd met een boekje sokken breien brei je zo nu zelf wat ik nog prettiger vindt de sokken te breien van teen naar top van de zelfde schrijfster en om rond breien te leren niet lachen hoor ben ik kerstballen gaan breien en toen sokken en lekker dat die zitten mocht je toch vragen hebben stuur maar private message
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou zoiets altijd op sokkennaalden breien en niet op een loom! Ik heb zelf in een heel ver verleden ook eens sokken gebreid maar eerlijk gezegd waar ik mij hier niet meer aan. In ieder geval heel veel succes of met de loom of met de gewone naalden
|
|
biebiekech
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Dilianne, alvast bedankt voor de uitleg maar ik ga de moed nog niet opgeven
|
|
biebiekech
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi koffiebuikje dank je wel voor de uitleg,Maar ik zal het nog niet te vlug opgeven. |
|
koffiebuikje
Hobbywonder Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi biebiekech heel veel succes er mee je kunt me altijd een pm sturen hoor |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Eerst dus proberen de lussen niet te strak aan te trekken en vaak is het in het begin ook wat wennen.
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel succes toegewenst! |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |