onduidelijk patroon |
Reageer |
Autheur | |
Laurenske
Newbie Lid sinds: 19 Februari 2019 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 Februari 2019 om 23:07 |
Ik brei een vest uit Lang Yarns magazine 230.Van patroon Omega * snap ik de mindering en meerdering van het voorpand niet:
Er staat afwisselend elke 2e +4 rij 1 steek opvallend minderen.en Tegelijk voor de kraag elke 2e rij 1 steek opvallend meerderen in patroon I. Er wordt bij vermeld dat je de tips moet gebruiken, maar ik kom er niet uit. Iemand dit vest ook gebreid ?
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Laurenske, misschien ff voorstellen in de rubriek voorstellen zodat wij het beetje meer over jou te weten komen. Helaas ken ik het vest niet maar misschien is het beter om een foto of iets dergelijks te plaatsen voor meer duidelijkheid. Veel succes in ieder geval!
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee we zijn een forum en hebben niet alle bladen in de kast achter ons staan.
Maar als ik het zo lees denk ik op het 1e moment dat je dus mindert aan de kant van je armsgat en aan de andere kant van de kraag.
Dit doe je meestal tegelijkertijd (= op dezelfde hoogte) maar niet op dezelfde manier omdat de kraag dan op een armsgat zou lijken.
Dus aan de kant van het armsgat minder je op toer 2,6,8,12,14 enzovoorts, ik zou dit op een blaadje schrijven en het dan afvinken
en voor de kraag meerder je op toer 2,4,6 enzovoorts (dat is eigenlijk iedere keer dat je daar langskomt)
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat staat er dan in die tips .?
Opvallend meerderen en minderen wil zeggen dat je het juist moet zien . Voor de rest is het zoals LW geschreven heeft . |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |