Halsbies |
Reageer |
Autheur | |
Eva1994
Newbie Lid sinds: 04 November 2019 Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 Februari 2020 om 15:11 |
Ik ben bezig met de afwerking van een babyvestje van een breipatroon van Phildar. En heb totaal voor het rugpand en de 2 voorpanden 183 steken. Nu ben ik aangekomen bij de halsbies, dit moeten 79 steken zijn. Deze halsbies moet ik dmv stiksteken aan de goede kant aannaaien. Maar de halsbies is veel korter. Hoe moet ik dit doen?
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
halsbies aannaaien
183 steken lijkt me veel voor een babyvestje. Dat wil zeggen dat de nek in de rug een 90 tal steken zijn en de voorpanden elks iets van een 47 steken. Hebt ge niet moeten afkanten voor de armsgaten en iets hoger midden van het rugpand en de schouders dan verder moeten breien na het afkanten van de nek? En bij de voorpanden rechts en links een aantal steken afkanten? Die afgekante steken middenrug en rechts en links van de voorpanden vormen de hals. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |