Binnenkussen poef |
Reageer |
Autheur | |
Nyny79
Newbie Lid sinds: 18 Januari 2025 Locatie: 8375BK Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18 Januari 2025 om 09:30 |
Voor de poef met patroon nummer 24951-64 is een binnenpoef nodig van 15 hoog en 40 cm breed.
Waar haal ik deze? Heb boek met het patroon heb ik al, maar zonder de poef wil ik niet beginnen... Op internet kan ik enkel een binnenpoef vinden van 20 cm hoog. Kan, maar dan moet ik het patroon aanpassen... Ik hoor het graag, |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23686 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb je al gezocht naar gewone poefs in die maten? Je kunt ze altijd bekleden, al zijn ze dat reeds.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14093 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een poef van 15 cm.vind ik persoonlijk erg laag. Dan lijkt mij 20 cm een stuk handiger. Ik heb het patroon op gezocht. Je zou de de felgekleurde rand in het midden kunnen herhalen. Groen, blauw, rood, goud, paars, groen. Voor zover ik het kan beoordelen kom je toe met het garen. Bovendien zou je de kleuren kunnen aanpassen voor de middenstreep
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nyny
Kijk eens bij www. schuimrubberbetaalbaar.nl Op poef klikken . Je kunt ze zelfs op maat laten maken
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23686 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien is het een zitkussen voor op de vloer. Ik heb al moeite om uit een lage stoel overeind te komen. Mijn poef voor mijn benen is 30 cm hoog. De buurkat springt er moeiteloos op en af, ik ga er niet eens meer op zitten.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |