Patroon 28593 Phildar vest Gaby |
Reageer
|
| Autheur | |
Plienus
Newbie
Lid sinds: Gisteren Locatie: De Westereen Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Patroon 28593 Phildar vest GabyPosted: 4 hours 11 minuten geleden om 13:44 |
|
Ik kom niet verder met bovengenoemd patroon en krijg op andere plekken verschillende antwoorden. Ik weet nu niet meer wat te doen. Kan iemand mij alsjeblieft verder helpen?
Vraag 1: wat doe ik in rij 2 (4) Vraag 2: wat doel ik in rij 3 (5) Vraag 3: waar bestaat de eerste steek uit in deze rijen |
|
![]() |
|
bep
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 3 hours 26 minuten geleden om 14:29 |
![]() |
|
Plienus
Newbie
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 3 hours 18 minuten geleden om 14:37 |
|
Hallo Bep. Dank u wel maar ik heb dit telpatroon en kom er niet uit. Ik zag dat u in een eerder topic aangaf dat je eerst rij 2 moet haken en dan rij 3 maar dat kan volgens mij niet. Is het niet:
1 vaste met daar bovenop een dubbelstokje dan 2 losse dan 1 vaste, een ketting van 7 losse die je dan weer met een halve vaste vastzet op de zojuist gehaakte vaste?
|
|
![]() |
|
bep
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 3 hours 13 minuten geleden om 14:42 |
|
de eerste steek in die rijen staan aangeduid met een x en wil dus zeggen met een vaste.
dan hebt ge 2 losse in de losse van de vorige toer maakt ge een vaste met een lossenketting van 7 stuks en die maakt ge vast met een halve vaste in diezelfde vaste van waaruit hij vertrokken is in de volgende losse van de vorige toer doet ge weer hetzelfde dan 4 losse en terug in de losse van de vorige toer ..... eindigen met een vaste, dan keren en toer 3 begint ge met een dubbel stokske, dan een vaste in de middelste van die 7 lossen van vorige toer, 4 lossen, vaste in middelste van de lossen van vorige toer, vaste in middelste van vorige toer, 4 lossen enz...... en eindigen met een dubbel stokje, keren toer 4 : vaste (op het dubbel stokske), dan vaste (op die middelste vaste van de lussenboog van vorige toer) met 7 losse en vastmaken in diezelfde vaste met een halfstokske, 4 losse, en ge zijt vertrokken |
|
![]() |
|
Plienus
Newbie
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 2 hours 59 minuten geleden om 14:56 |
|
Ik ben u zo dankbaar. Opgelost. Nogmaals bedankt.
|
|
![]() |
|
bep
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 2 hours 53 minuten geleden om 15:02 |
|
graag gedaan
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |