topje met bloemetjes |
Reageer |
Autheur | |
jeanne
Newbie Lid sinds: 28 Mei 2016 Locatie: helmond Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 28 Mei 2016 om 11:43 |
Gisteren ben ik begonnen met het gratis maandagpatroon, een topje met bloemetjes. Het maken van de bloemetjes is geen probleem, maar kan iemand mij uitleggen hoe ik het beste de bloemetjes aan elkaar kan maken? Er wordt gezegd dat het met naaigaren moet, maar verdere uitleg ontbreekt.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het patroon even opgezocht .
Je moet ze volgens schema aan elkaar zetten en de streepjes geven de plaats aan waar ze aan elkaar gezet moeten worden lees ik zo bij het even doorlezen . Je moet wel goed op de gekozen maat letten die in het schema staat aangegeven |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je met naaigaren werkt, hoef je niet voor elke plek, waar de bloemen elkaar raken, een nieuwe draad te gebruiken, je kunt proberen de draad middenin het garen door te halen en dan twee steken op de plaats te maken.
Als je droogdoekjes gebruikt, kun je de naald met het garen door zo'n doekje te halen, dan komen er minder gauw knoopjes in. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
droogdoekjes Magtelt? Ken ik precies niet en zal wel iets anders zijn dan een droog doekje en ook geen nat dat opgedroogd is.
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oeps ik bedoel die wasdrogerdoekjes. Mijn droger werkt niet meer, maar ik heb jaren die doekjes gespaard. Ze zijn geschikt als geurvreter, kerstbaldoekje, poetsdoekje en dus ook om garen antistatisch te maken. Zodat het niet meer kringelt. Ik werk graag met iets dat mijn moeder luiewijvendraad noemde en die wil nog wel eens in de knoop raken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Weer wat geleerd.......
ik wist dit niuet van die wasdrogerdoekjes.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ook niet. 'k heb ooit eens zo een pakske gekocht voor in de droogkast te steken en dat moet hier nog ergens liggen. Ga ik toch eens proberen als ik ze vind.
|
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |