Tunisch haken hoe patronen vergroten |
Reageer |
Autheur | |
Spookysil
Duizendpoot Lid sinds: 08 Oktober 2012 Locatie: Zwolle Status: Offline Points: 248 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 28 Januari 2016 om 16:15 |
Hallo Iedereen,
Binnenkort komt mijn neefje bij ons in wonen, en ik wil zijn kamertje zoveel mogelijk zijn kamertje maken, dus ik wou graag kussens maken van spelletjes waar hij gek op is, dit wou ik met Tunisch haken doen. Via Pinterest kan ik allemaal prachtige patronen voor hem vinden, maar die zijn allemaal aan de kleine kant. Tunisch haken is voor mij een nieuwe techniek, dus ik vroeg mij af hoe ik deze patronen groter kan maken. Alvast bedankt! Groetjes, Silvia |
|
All you need is love (and a cat!)
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Met een dikkere haaknaald en dikkere wol? Je kunt op marktplaats sets van 9 of 10 tunische verlengde haaknaalden kopen. Die verkoper haalt ze uit China, dus je zou ze ook meteen daar kunnen kopen. Ik heb een set van plastic en één van bamboe. Tunisch haakwerk wordt iets stugger dan gewoon haakwerk.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |