Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Tunisch haken

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Tunisch haken
    Posted: 29 Mei 2013 om 17:07
Ik heb een middagje gezocht in mijn haakboeken en nu ben ik aan het scannen. Ik denk dat het een stuk of 4, 5 mails worden, 12 blaadjes per mail. Maar morgen ben ik klaar en kan ik de liefhebbers van tunisch haken en mijn cursisten van afgelopen zaterdag verblijden met allerlei patronen, o.a. gaatjes en meerkleuren. Ik was zelf helemaal verrast, ik wist niet dat ik zo'n schat aan informatie had.

Dus zet jezelf maar vast op de lijst. Het is toch snertweer, dus ik kan uren achter de pc zitten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2013 om 19:21
Hoi magtelt
 
 
Mag ik op de lijst ?. Het is jaren geleden dat ik echt iets tunisch heb gehaakt . Ik krijg er  gewoon  weer zin  . Jouw virus overgewaaid ??
 
Alvast bedankt
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2013 om 19:38
Het komt er aan. Het is geen naar virus, ik werd laaiend enthousiast bij het zoeken en scannen. Houd je mailbox maar open er komen 5 mails aan. Ik moet nog even de deskundige hier vragen hoe ik er een pdf bestand van kan maken.

Herstel: meer dan 5 mails, ik vond oude mails met scans van tunische patronen.

Overigens: zouden de volgende liefhebbers mij een mail willen sturen? Dan heb ik het mailadres bij de hand als ik ga mailen. Ik had daar nog niet aan gedacht.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2013 om 20:56
Magtelt  er gaat een wereld voor me open !!!!!!!!!
 
Ik dacht dat ik er wel iets van wist maar dit is werkelijk super
 
heel erg bedankt
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2013 om 21:23
Hoi martelt als mijn adres goed is .magik ze ook. Heb pas een naald gekocht.Alvast bedankt .gr Betty
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2013 om 21:54
Betty, Misschien  is het handiger als je Magtelt een mailtje stuurt,daar vraagt ze n.l.om.Dat is voor haar makkelijker.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2013 om 00:03
mijn  mailtje is onderweg naar u Magtelt Wink
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2013 om 10:28
Ik krijg een aantal mails terug van de postmaster. Dat kan betekenen dat je inbox te vol is. Het zijn in totaal 8 mails met 12 bijlagen per mail, dus let even op vóór je me er om vraagt.

En graag een mailtje naar mij, dan kan ik in mijn outlook blijven en telkens een adres kopiëren en in de adresbalk plakken, anders krijg ik het heen en weer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2013 om 10:30
Bedankt voor het inscannen en doorsturen Magtelt !
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2009
Locatie: Hillegom
Status: Offline
Points: 607
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2013 om 10:31
Ik heb je een mail gestuurd Magtelt, alvast heel erg bedankt.
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2013 om 10:31
bedankt Magtelt alles is zeer goed aangekomen en heb er geen dubbel hoor Wink Ik dacht dat tunisch haken maar 1 soort steek was , serieuze vergissing van mij LOL
Nu ga ik alles eens goed bestuderen , bedankt voor het leesvoer
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2013 om 10:40
Hier loopt er nog eentje rond die geïnteresseerd is Magtelt.
Als je het doorsturen nog niet moe bent mag je me ook op het lijstje zetten
Alvast bedankt !  Wink
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2009
Locatie: Hillegom
Status: Offline
Points: 607
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2013 om 11:52
Heel erg bedankt Magtelt. Nooit geweten dat er zoveel steken zijn.
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
bartelds View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 51
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bartelds Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2013 om 12:17
Hoi Magtelt

Ik ben heel nieuwsgierig geworden en zou dolgraag
je patronen ontvangen 

Thanks
benji
Back to Top
denise View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 07 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 185
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer denise Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2013 om 14:14
Hoi magteld had je een mailtje gestuurd postbus zit nog lang niet vol
Gr. Denise
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2013 om 17:55
Nee, ik zit niet de hele dag te mailen, ik moet ook nog een mouwvest breien.

Betty, je kunt op Member Control Panel klikken, dan je profiel aanpassen en je e-mailadres bij het vlindertje van messenger zetten.

Willen jullie geen PM's meer sturen? Ik ben bang dat die inbox snel volloopt en het is voor mij makkelijker werken in de outlook. Ik gooi die inbox aldoor snel leeg voor nieuwe mails.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2009
Locatie: Hillegom
Status: Offline
Points: 607
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2013 om 18:24
Aangezien de mailbox van Magtelt overstroomt Wink, heb ik (als halve digibeet) voor haar 4 pdf bestanden gemaakt van haar e-mails. Deze heb ik in een link gezet. Het is een Dropbox link. Ik weet niet of ik deze erop mag zetten, maar anders kunnen de liefhebbers mij mailen en stuur ik ze de link. Als ik het er wel op mag zetten, dan is dat natuurlijk het makkelijkst voor iedereen LOL. Ook voor mij geld, niet via PM.

Edit: Hier de linken. Rechts bovenin kun je op download drukken. Bij keuze Direct Download zet hij het bestand op je computer.
www.dropbox.com/s/qyj2t4ltcsmaa23/Tunisch%20haken%201.pdf
www.dropbox.com/s/s93riwc145ew2d6/Tunisch%20haken%202.pdf
www.dropbox.com/s/c4c310o7xd7h8lj/Tunisch%20haken%203.pdf
www.dropbox.com/s/1cs7khdi7rly4s5/Tunisch%20haken%204.pdf


Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2009
Locatie: Hillegom
Status: Offline
Points: 607
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2013 om 19:06
Nogmaals heel erg bedankt Magtelt voor het doorsturen.
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2013 om 19:47
Nova, en natuurlijk in eerste instantie Magtelt, heel erg bedankt! Wat staan er leuke dingen in!! De vierde serie kan ik helaas niet openen of opslaan. Zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben?
Back to Top
denise View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 07 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 185
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer denise Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2013 om 20:00
Zo bedoelde ik het niet hoor sorry
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns