Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Tunisch haken

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2013 om 20:19
Het is mij gelukt. Hij stottert een beetje maar ik heb ze binnen.
Ik wist ook niet dat er zoveel mogelijk was met de Tunische haaksteek!
Alleen al om te zien is kostelijk!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2013 om 09:33
Iedereen die van die oude handwerkencyclopedieën heeft, zou eens in het register achterin moeten kijken, er gaat een wereld voor je open. Ik bdoel die dikke zware pillen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
denise View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 07 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 185
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer denise Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2013 om 10:59
Wat een leuke bladzijden bedankt

Gr. Denise
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2013 om 12:31
Bedankt ,het is een toffe manier om te haken heb het al verschillende keren gedaan ,deze zijn ook mooi
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2013 om 16:45
Magtelt en Nova,
Dank je wel voor jullie vele werk
Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Augustus 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5877
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2013 om 17:07
ik heb ze goed ontvangen!bedanktHug
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2013 om 18:16
My Favorite Tunisian Crochet Patterns op de site van Crochet Me.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2013 om 18:07
Er ontbreken twee bladzijden, die horen bij kleine bladzijden 170/179. Daar wordt verwezen naar bladzij 40/41 en die had ik over het hoofd gezien. Ik weet niet of ze nog in de dropbox gedropt kunnen worden, anders stuur je mij een mail, dan krijg je ze alsnog.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2013 om 19:21
Nog even een tip: ergens staat een tweekleurige tunische steek, waarbij je aldoor beide draden moet afknippen. Dus aan het eind van de rit moet je een verschrikkelijke hoeveelheid draadeindjes wegwerken. Ik leid de draad die ik niet nodig heb achterlangs mee en draai hem soms om de werkdraad, zodat hij weer uitkomt op het punt waar hij nodig is. Het duurt allemaal iets langer maar het is veel prettiger dan te denken dat je klaar bent bij de laatste steek en dan nog dagen zitten te pieren, bovendien is de tunische steek toch maar aan één kant mooi, dus die lussen aan de achterkant maken de boel niet lelijker.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2013 om 09:58
Ik hijs deze even op, op bladzij 1 staat het bestand in pfd's.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Annemariem View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 27 September 2010
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annemariem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2014 om 14:14
Hallo Magtelt,
 
Ik was net aan het surfen naar haakpatronen in tunisch haken toen ik op het forum van hobbydoos.nl kwam.
Ik las dat jij patronen zou hebben.
Kan en mag ik die ook aub?
Mijn emailadres is: annemarie.malfait@hotmail.com.
Alvast heel erg bedankt en vriendelijke groeten
Annemarie
Groetjes Anne-Marie
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2014 om 14:19
Kijk nu eens even wat Magtelt hier boven jou geschreven heeft. Je kunt op blz 1 zelf alles downloaden!
Ik heb het nog even voor je gecontroleerd!
Back to Top
Annemariem View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 27 September 2010
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annemariem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2014 om 14:33
Pippie,
Sorry hoor maar ik weet niet wat je bedoeld.
 
Annemarie
Groetjes Anne-Marie
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2014 om 14:41
als je even naar blz 1 gaat van dit topic kan je alles downloaden, er staat een link waar je dan op klik en dan krijg je de patronen al en hoeft niemand het naar je te sturen
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2014 om 14:43

nova geeft de links door en dit staat er, dus even 1 pagina terug gaan

Aangezien de mailbox van Magtelt overstroomt Wink, heb ik (als halve digibeet) voor haar 4 pdf bestanden gemaakt van haar e-mails. Deze heb ik in een link gezet. Het is een Dropbox link. Ik weet niet of ik deze erop mag zetten, maar anders kunnen de liefhebbers mij mailen en stuur ik ze de link. Als ik het er wel op mag zetten, dan is dat natuurlijk het makkelijkst voor iedereen LOL. Ook voor mij geld, niet via PM.

Edit: Hier de linken. Rechts bovenin kun je op download drukken. Bij keuze Direct Download zet hij het bestand op je computer.
www.dropbox.com/s/qyj2t4ltcsmaa23/Tunisch%20haken%201.pdf
www.dropbox.com/s/s93riwc145ew2d6/Tunisch%20haken%202.pdf
www.dropbox.com/s/c4c310o7xd7h8lj/Tunisch%20haken%203.pdf
www.dropbox.com/s/1cs7khdi7rly4s5/Tunisch%20haken%204.pdf
Back to Top
Calvarie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 29 December 2012
Status: Offline
Points: 737
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Calvarie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2014 om 14:58
Nova en Magteld heel hartelijk bedankt
heb ze binnen, nu nog patronen.
Zou graag een vest maken met tunisch haken.
Back to Top
Annemariem View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 27 September 2010
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annemariem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2014 om 14:58
Hallo Rosa,
Ik heb die links geprobeerd maar ik dacht dat enkel de verschillende steken in tunisch haken opstaan en hoe je moet meerderen en minderen.
Ik ben echter op zoek naar patronen van vesten of jackets in tunisch haken.
Heb jij er soms?
Ik kan namelijk niet zonder patroon werken.
Alvast bedankt en vriendelijke groeten.
Anne-Marie
Groetjes Anne-Marie
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2014 om 15:01
ooooh ik dacht dat je de steken zocht, het spijt me maar ik heb geen patronen, ik kan wel tunisch haken maar ik heb daar geen patronen van sorry
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2014 om 12:23
Patronen heb ik ook niet, ik gebruik gewone haakpatronen. Wel een proeflapje maken. Sorry, ik had dit topic niet meer bekeken, maar ik reageer tegenwoordig trager op newby's. Eerst afwachten of ze van plan zijn trouw forumlid te worden, mijn proeftijd is een maand.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2014 om 10:02
Ben op zoek naar een nieuw project, dus dacht ga de hobbydoos eens afstruinen.
Linken werken nog steeds.
Super bedankt voor het delen
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns