Tweed van zeeman |
Reageer |
Autheur | |
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 December 2020 om 16:08 |
wie heeft voor mij ter overname bordeaux rode Tweed van Zeeman? het liefst lotnr. 1217 maar een paar bollen met een ander nummer mag eventueel ook? wie is lid van een handwerkgroep op facebook en wil het daar voor mij vragen? alvast bedankt |
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
ik zet 'm even bovenaan anders ziet niemand het |
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
wie o wie?
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij ons is de Zman dicht, dus ik heb dat niet - sorry
|
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
vanmorgen belde ik zeeman in ander dorp; hebben jullie nog bordeauxrode tweed, vroeg ik. ik zal even kijken antwoordde een meisjesstem. Tweed het het, zei ik nog maar eens. hoeveel bollen wilt u? klonk het even later. dat verraste me dat ze er zelfs meer dan een bol van op voorraad had. als je er nog drie hebt, doe me dan maar drie. ik zal ze voor u apart leggen. ik als een speer daarnaartoe gefietst, vond er schattige rompers voor mijn kleinkinderen, vraag ik, waar ligt de tweed die je voor me apart zou houden? komt dat meisje met drie bollen bordeauxrode royal aanzetten heeft kennelijk niemand haar geleerd dat verschillende garens verschillende namen hebben..... teleurstellend! maar de terugrit genoten van de natuur
|
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
mijn dochter vanmorgen, ik ga toch eens hier bij zeeman kijken, je weet maar nooit. belt me vanuit de winkel, ze hebben hier drie bollen ander kleurnummer; doen? ja doe maar zeg ik. stuurt me een uur later een sms, ik had het kleurnummer niet goed onthouden, eenmaal thuis zag ik dat het hetzelfde kleurnummer is YEAHHHHH!!!! HOERAAAAAA!!!!!!
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
LOL Felies
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hè, gelukkig. Ik koop het nooit omdat het een percentage echte wol bevat.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
dank je Lao-tse ja ik ben er heel blij mee! en dat beetje wol is voor mij juist de reden om het te kopen; warm |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goed zeg, het meisje heeft iets geleerd (hopen we), jij hebt rompers, buitenlucht en uiteindelijk ben je ook nog beloond met TWEED
|
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
ja! De Heer is mijn herder........zeg ik dan altijd tegen mijn dochter
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |