tweedehands boek |
Reageer ![]() |
Autheur | |
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 12 November 2013 om 14:04 |
goeden middag
ik ben op zoek naar een tweedehands boek met de titel het geheim van de 101 gehaakte handpoppen is hier iemand die het heeft en wil verkopen? ik zou er erg blij mee zijn met vriendelijke groet nia |
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ja magtelt dat heb ik inderdaad gezien
maar ik dacht misschien is er iemand die het heeft en wil doorverkopen dus vandaar dat ik het hier even vraag je weet maar nooit met vriendelijke groet nia |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23707 |
Je hebt gelijk, misschien staat het ongebruikt ergens in een kast. Heb je je vraag ook op Marktplaats gezet? En bij boekwinkeltjes.nl gekeken?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
ja ik heb daar ook gekeken
maar niet tweedehands te vinden dus ga ik het maar gewoon nieuw kopen met vriendelijke groet nia |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23707 |
Als je de vraag stelt, komt er soms iemand, die niet op het idee was gekomen om het zelf op Marktplaats te zetten. Er is ook vaak vraag naar patronen en vroeger mailde ik die mensen om ze op de hobbydoos te wijzen. Er kwamen zo weinig nieuwe leden van, dat ik daarmee gestopt ben.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Heb je het ISBNummer? Daar kan ik eventueel voor je op zoeken.
|
|
![]() |
|
ISBN: 9789081602518 . Het geheim van de 101 gehaakte handpoppen - Annemie Helin Het geheim van de 101 gehaakte handpoppen - Annemie Helin .. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |