Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenUitslag scintigram

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2010 om 11:59

Originally posted by pralientje pralientje wrote:

Hopelijk brengt de fysio de mijn terug op nul en het is al maandag dat je daar tercht kan.Anders moet je een kersenpit kussen opwarmen en tegen de plaats leggen waar het pijn doet ,dat helpt bij mij ook .Veel sterkte

Heb ik gisteren idd ook gedaan. Merkte er weinig van, maar vandaag heb ik op die plek wel wat minder pijn...
Ook in bad gaan met goed warm water lijkt me wat minder pijn te geven.

Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1139
Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2010 om 12:06

Nou dan lekker een heel warm bad in met een goed boek en een kopje thee.. Het lijkt me vreselijk, en ook zo rot dat je deze week niet voor de klas kan staan.. zo vervelend als je met je hoofd graag wil maar je lijf even niet meedoet..

Ik wens je heel veel beterschap, Sanne! Nu afwachten tot maandag!

Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3321
Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2010 om 12:33
Goh dat klinkt allemaal heel naar. Ik wens je veelsterkte en hoop dat ze je snel van de pijn afhelpen kunnen.
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2010 om 12:41
Originally posted by caelum caelum wrote:

Nou dan lekker een heel warm bad in met een goed boek en een kopje thee.. Het lijkt me vreselijk, en ook zo rot dat je deze week niet voor de klas kan staan.. zo vervelend als je met je hoofd graag wil maar je lijf even niet meedoet..

Ik wens je heel veel beterschap, Sanne! Nu afwachten tot maandag!

Afgelopen maandag ben ik idd in heel heerlijk warm bad geweest. Mijn broertje kwam zijn laptop brengen en heb ik lekker een filmpje kunnen kijken.
Waarschijnlijk vanavond ook weer doen.

Vandaag gaat het redelijk met de pijn, kan iig iets langer op een stoel zitten en lopen gaat ook iets soepeler.

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2010 om 12:47

ik vind het heel naar voor je...wat een pech.............

ik wens je dan ook heel veel STERKTE        

groetjes geesje
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2010 om 13:36
Gatsie wat naar voor je zeg! PD nu je het zegt, dat kan je toch gewoon oplopen, keer verkeerd stoten of iets? Ik heb zoiets gelezen. (of ik moet iets heel anders voor ogen hebben).
Het erge is dat je gedwongen wordt om het heel rustig aan te doen terwijl je energie genoeg heb, lijkt me.
Is een kersenpittenzak niet iets wat prettig kan helpen of wat ik pas zelf ontdekt heb. Piepschuimballetjes! Ik heb zo'n schoottafeltje gekocht bij de kruidvat waar dit spul onderin zit om het tafeltje goed recht te kunnen houden. Dit straalde zoveel warmte uit en af, ik als eeuwige koukleum (door de reuma) vind dit erg fijn.
Heel veel sterkte!!!!
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2010 om 14:39

PD kan je idd heel gemakkelijk oplopen. Ik heb het dit keer waarschijnlijk zelfs spontaan gekregen!!! Maar dat was ook zo weer weggegaan.
De kersenpit heb ik gisteren voor het eerst geprobeerd. Bij mij werkt het niet direct maar vanmorgen had ik minder last van de pijn.

Ga hem straks weer warm maken de kersenpitzak.

Dank jullie wel voor de lieve warme woorden en knuffels.

Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1139
Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2010 om 21:09
Nou ik hoop maar dat het allemaal een beetje gaat eind van de week met de verjaardag van je moeder enzo! Ben je er zo druk mee, en dan voel je je nu zo. Laat je maar lekker verwennen deze week hoor.  En kijk je uit dat de laptop niet nat wordt? Haha

liefs!
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2010 om 21:11
Sterkte en inderdaad, ik hoop dat je op tijd weer opgeknapt bent voor de verjaardag van je moeder. 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2010 om 10:44
Ja bij mij helpt ook alleen een warm bad en dat kussentje,en dan kan ik weer wat doen
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2010 om 11:15
Ik merk het nu ook. Het warme bad helpt gelijk, wel voor eventjes. De kersenpit helpt niet gelijk, maar later. Heb wel het gevoel dat die wat langer helpt.
Gisteravond de kersenpit gebruikt en stond nagenoeg zonder pijn op, kon ook gewoon lopen. Nu komt de pijn weer iets omhoog, maar het lijkt wat beter te gaan!
Back to Top
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 855
Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2010 om 11:28
Fijn dat het toch ietsjes beter gaat. Zo vervelend als je van alles wilt doen maar niet kan!! Hopelijk gaat het snel weer de goed kant op!!
http://minekeswerkjes.blogspot.com/
Back to Top
ikzelf View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2181
Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2010 om 11:43
Wat vervelend die pijn hopelijk gaat het snel weer de goede kant op
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2010 om 14:29
Vanmorgen met nagenoeg geen pijn opgestaan en gewoon kunnen lopen. Sinds 1 uur speelt de pijn weer wat op. Maar nog goed te doen.
Tot 1 uur ook geen pijnstillers genomen.
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4244
Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2010 om 18:03

Wat vervelend Sanne, gebruik je die diclofenac wel met een maagbeschermer? Ik vind het trowp ik wil het niet slikken. In het ziekenhuis staat het aangetekend, dat vind ik wel supergoed! Mijn huisarts probeert het toch steeds als ik ietsmoet slikken maar ik houd stug vol dat ik het niet wil hebben.

TRamadol moet echt een goede spiegel opbouwen voordat het goed werkt. Het helpt bij wel maar niet afdoende.
Wat je ook nog kunt porberen is paracetamol en brufen samen, dat is een goed combi. Maar dan wel de andere middelen laten staan.

Pittenzak helpt vaak wel als je het maar regelmatig doet. De laatste keer dat ik het uitgilde van de rugpijn en er geen arts kwam kijken heb ik een hele morgen gezeten met een hete pittenzak tegen mijn rug, steeds weer opnieuw verwarmd en ja toen kwam er een dokter en kon ik me normaal bewegen door die pittenzak. Werd er dus weer niks aan gedaan.

Nou ja, het gaat nu om jou, ik hoop maar dat je er snel weer  van af bent, dat de fysio je kan helpen en dat het geen pd is. Heel veel sterkte in ieder geval.

Goed dat je even rust neemt van school, kinderen hebben niks aan een juf die pijn heeft en voor jou is het alleen maar zwaar om zo voor de klas te staan.

     All you need is love.

Back to Top
thelo View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 17 Januari 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 224
Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2010 om 00:10
heel veel sterkte Sanne
groetjes thea
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2010 om 10:15
Ik ben blij voor jou dat het kussentje helpt ,nog 4 dagen en je krijgt fysio
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2010 om 17:18

hé bah, sanne, ik wens je veel beterschap, hoor! dat kersenpitkussentje gebruik ik ook veel! ik heb ook eentje dat voor mij iets beter werkt, maar dat is eigenlijk voor dieren...  Heb het via de dierenarts aan inkoopprijs en heet Snuggle safe, had ik gekocht voor een ziek konijntje, en nu gebruik ik het zelf verder... blijft veel langer warm... (maar is wel een duur ding vond ik toen...)

 

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2010 om 20:23

Balen zeg maar wel fijn dat warmte helpt. Maar lekker veel in een warm bad kruipen en inderdaad met kersenpitzakken door het huis lopen. het werkt zo demotiverend en frusterend he die pijn. Vooral omdat je dan ook nog niet goed weet wat het nu eigenlijk is. In die korte tijd dat je het nu hebt heb je al meerdere diagnoses gehad. De een roept dit. De ander dat.

Als ik je zo hoor lijkt de pijn ook wel vanuit je rug te komen. Daar kunnen ook zenuwen bekneld zitten. Dat hoef je niet eens meteen direct in je rug te voelen. Ik voel de pijn altijd het eerst in mijn billen en bovenbenen. En als het dan door trekt naar mijn armen weet ik dat het hoog tijd wordt om eens aan de bel te trekken. Even weer gekraakt worden.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
marianneke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 724
Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2010 om 21:51
Balen Sanne, hopelijk weten ze snel wat het is en kunnen ze je er verder mee helpen. Heel veel sterkte Sanne.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns