Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Update moe

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2743
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2012 om 20:39
Goh meis wat een nare ervaring, hopelijk komt de dokter niet met een naar bericht.
Wij gaan allemaal voor je duimen op een goede uitslag..
 
Liefs, Lidia
Back to Top
LiaB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 26 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LiaB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2012 om 22:04
Wat jammer dat je dit ook zo hebt moeten ervaren.
Helaas heb ik dezelfde ervaring, heb het 2 jaar geleden voor 2e keer laten doen, maar nu echt nooit meer zonder roesje.
Ik wilde je vooraf niet beinvloeden door mijn ervaring en had gehoopt dat je een roesje zou krijgen. De eerste keer was zo'n 28 jaar geleden, de 2e keer 2 jaar geleden, het zou nu minder belastend zijn dan toen werd me gezegd omdat de slang al veel dunner zou zijn etc. maar ik heb er echt een trauma van. Cry nooit meer voor mij op deze manier.

Hopelijk krijg je een goede uitslag van de week, sterkte.




Lia
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2012 om 07:57
Wanneer verwacht je uitslag, Leonie? Ik ben benieuwd.
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2012 om 20:45
Vandaag heb ik een halve uitslag gekregen Unhappy. De bedoeling was dat ik vandaag alle uitslagen van de huisarts zou krijgen.
Mijn maag gaf geen afwijkingen te zien, maar ze hadden geen uitslag van de biopten. Daar moet ik morgen voor naar het ziekenhuis bellen. Anders had ik het vanmiddag al gedaan, maar toen liep ik in Amsterdam met mijn man voor een nacontrole van een ingreep, en had ik het nummer niet bij de hand
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2012 om 22:44
Ik zal voor je duimen dat je een goede uitslag krijgt!
Hug
Ik haak nooit af!

Back to Top
Rita.1 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 04 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 22
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rita.1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2012 om 00:00

ik weet wat het is , ik heb 2 keer een maag onderzoek gehad . 
Bij mij kwam er uit dat ik een scheurtje in het middenrif heb .
Het eten bleef in mijn keel steken , met het gevolg dat ik dan moest spugen .
Met medicijnen kan ik het goed onder controle houden. 

ik wens je veel sterkte hoor !!

Warme groet van Rita 

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 20:11
Ik wacht gewoon verder af. Als het goed is, krijg ik een telefoontje van mijn huisarts en dat kan nog een paar dagen duren Cry
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Rita.1 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 04 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 22
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rita.1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 22:22


Leonie-v 
ik wens je een goede uitslag toe . 

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 18:14
Vandaag heb ik uiteindelijk de uitslag gekregen. Het is wat ik al verwachtte te horen. Inderdaad, coeliakie. Ik krijg nu een verwijsbrief van de huisarts voor de maag/lever/darmarts voor de verdere vervolgstappen. Maar eigenlijk weet ik die al van mijn zusje.
Het is niet anders. Ik kan er 100 mee worden, maar zal vanaf nu op moeten letten bij alles wat ik eet, en vooral, wáár ik eet. Maar er is mee te leven, al moet ik me nu gaan aanpassen.

Dank voor al jullie lieve woorden en steun
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Ursula75 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 11 Oktober 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 245
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ursula75 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 18:35
Leonie, sterkte je kan er dan wel 100 mee worden maar zal toch een tegenvaller voor je geweest zijn.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 18:37
Tjonge, dat je 100 wordt gaan we gewoon van uit.
Wel een domper dat het met 'hindernissen' moet gaan

Sterkte,

Marlies
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 18:42
Sterkte, toch wat je verwacht had. Maar het valt even goed tegen. Heel veel sterkte ermee.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 18:49
Jeetje.........heek veel sterkte........
Vind het echt erg voor je......
Hug
Ik haak nooit af!

Back to Top
LiaB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 26 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LiaB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 18:59
Wat een rotuitslag Leonie ook al had je er rekening mee gehouden.
Een erg lastig dieet ook want waar zit het nu niet in? Zelf brood bakken, elk etiketje lezen in de winkel. Vervelend allemaal maar dat hoef ik je niet te zeggen want je zus is je al voorgegaan. Natuurlijk kan je er oud mee worden, maar het is wel levenslang. En ook zal je meer uit moeten geven, want speciale voeding is natuurlijk ook niet goedkoop.
Eén troost, je zal je waarschijnlijk nu wel veel beter gaan voelen dan voorheen. En dat is ook al heel wat waard.
Ik heb zelf ook een voedselintolerantie, met name voor veel fruitsoorten, eieren, amandelen, rozijnen, en nog wat andere dingen, dingen die ik graag eet, vooral fruit maar ik voel me urenlang vreselijk beroerd als ik ze eet, dus laat ik ze staan hoe lekker het ook is.

Sterkte voor de komende tijd, het zal erg wennen zijn.
Lia
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 19:02
Eindelijk weet je de uitslag van de onderzoeken, niet leuk  maar gelukkig kun je er oud mee worden.
En inderdaad, het vergt veel aanpassing, sterkte hoor Smile
Groetjes van Jolly



Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 19:29
Al een geluk dat je een zus hebt die het ook al kent veel sterkte
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 19:34
Ook al kun je er 100 mee worden, het is nogal niet wat.
Veel sterkte, vooral de eerste tijd zal het wel heel erg wennen zijn.
Je moet je leven natuurlijk helemaal aanpassen.
Maar.....als je je beter gaat voelen..... hou dat in je achterhoofd.
Back to Top
Rita.1 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 04 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 22
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rita.1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2012 om 16:18
Hallo Leonie,

Wat een vervelende uitslag heb je gekregen. 
Maar gelukkig kun je er oud mee worden.
Het is natuurlijk niet leuk dat je ,nu je leven aan moet passen.
Maar gelukkig is  het niet levensbedreigend .
En het aanpassen zal je vast wel lukken .

Back to Top
Lilyishere View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 295
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lilyishere Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2012 om 16:39
Ik wens je ontzettend veel sterkte met de uitslag!
 
Is er overigens ook een reden opgegeven waarom je zo'n maagonderzoek nodig had?
Toen ik nog bij het laboratorium werkte in een ziekenhuis in Amsterdam waren er namelijk voor zowel coeliakie als voor de helico bacter al bloedtesten beschikbaar. JUIST om die nare ervaringen met maagonderzoeken zoveel mogelijk te voorkomen.
Al waren de bloedtesten dan al lichtelijk positief geweest en er DAN PAS een maagnderzoek voor nodig geweest dan had je wel een hoop ellende gespaard gebleven.
 
Wel naar overigens dat je nu met coeliakie zit. Mijn moeder heeft het ook en het zoontje van mijn vriendin heeft het in ernstige mate. Zelfs het aanraken van zijn boterham als jij een gewone boterham vast heb gehad heeft al gevolgen voor hem en ligt ook heel regelmatig in het ziekenhuis.
Maar goed dat is wel heel extreem maar nog.
Het blijft naar maar zoals je zegt kun je er mee leven als je de aanpassingen in acht neemt.
 
Nogmaals sterkte meid!
 
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7299
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 09:56
Ik wens je heel veel sterkte.
Groetjes Teunie
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns