Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Update moe

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 20:46
Dank jullie wel. ik ben bekend met de aanpassingen, Ik wacht nu een afspraak met de arts af.

@ Lilishere: ik heb diverse bloedonderzoeken gehad, en ik neem aan dat er ook een onderzoek naar coeliakie bij zat. Ik had ook al van een kennis en van mijn dochter gehoord dat dit bij een bloedonderzoek gedeeltelijk kon worden vastgesteld. En ik neem dus aan dat bij 1 van die keren aanwijzingen zijn geweest waarom mijn huisarts het nodig vond om verder te gaan kijken.

Het vreemde is alleen dat ik geen last van mijn buik of darmen heb, terwijl mijn zusje van een korreltje brood of iets waar gluten in zit, dagenlang enorme kramp en diarrhee heeft.
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 20:58
Nou Leonie je weet nu waar je aan toe bent. Het lijkt me niet leuk om dit te hebben vooral omdat het nooit over kan gaan.
Maar je zegt zelf al dat er best mee te leven valt, mits je goed oplet wat je eet.
Ik wens jou veel sterkte met dit alles toe.

Groetjes, Tineke01
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 19:21
Ik heb vandaag de oproep uit het ziekenhuis gehad. 20 april kan ik me daar melden
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Lilyishere View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 295
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lilyishere Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 20:22
Heel veel succes Leonie!
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2012 om 15:54
Leonie,ik lees nu pas de laatste uitslagen Heel veel sterkte. Wat ga je op 20 april in het ziekenhuis te horen krijgen? Hoe het dieet eruit gaat zien,of moeten er nog nadere onderzoeken gedaan worden? Jullie hebben de laatste 2 jaren veel voor je kiezen gekregen. STERKTE.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2012 om 18:20
Wat lief van je Frea. Ik ga voor een gesprek en ik ga ervan uit dat hij/zij me door zal verwijzen naar een diëtiste. Ik krijg, voor zover ik weet, geen onderzoeken meer.
Toen ik je berichtje las, was ik ontroerd. Inderdaad zijn de laatste paar jaar heftig geweest, maar zo zijn er veel meer hobbydoosjes waar de balans de laatste tijd de verkeerde kant op slaat. Maar ik blijf gewoon postitief denken (of in ieder geval het zoveel mogelijk proberen.) Dat is altijd onze instelling geweest.
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 18:28
Heel veel sterkte Leonie

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
licht View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 284
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer licht Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 21:16
Goedenavond Leonie , 
ik ben net terug van een paar dagen vakantie , en nu lees ik dat je 20 april in het ziekenhuis kunt melden. ik wens je veel succes .
Deze bloem speciaal voor jou 

Warme groet van Rita 
wees een licht voor iedereen
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2012 om 22:19
Dank je wel
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2012 om 22:03
Leonie,Succes morgen en we horen het verder wel.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2012 om 22:14
Succes in het ziekenhuis en sterkte voor de komende tijd
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2012 om 09:41
Lees dit topic nu pas. Jeetje, dat is niet mis allemaal...

Heel veel sterkte Leonie! En ik weet zeker dat je er veel beter uit komt! Je bent zo'n sterke vrouw!
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2012 om 10:03
Sterkte vandaag !
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2012 om 10:40
Ik ben benieuwd hoe het je vergaat in het ziekenhuis vandaag.
Laat je het weten? Smile
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2012 om 20:02
Hoe is het eraan?
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2012 om 20:02
Oke, hier is dan het laatste nieuws:
dinsdag moet ik me al melden bij de diëtiste, ik moet inderdaad een glutenvrij dieet. Ook al heb ik geen problemen met mijn ontlasting, buikpijn of andere klachten, er zit niets anders op dan glutenvrij te eten omdat mijn dunne darm beschadigingen in de vlokken heeft. Verder moet ik zo snel mogelijk beginnen met vitamine B12 te spuiten. Dinsdagmiddag moet ik naar de assistente van de huisarts die me gaat leren om zelf die spuit te zetten.
Ik loop ook een iets groter risico op botontkalking, dus daar wordt ook naar gekeken.
Over een aantal weken moet ik weer terug naar het ziekenhuis.
Vanmiddag ben ik even een glutenvrij brood gaan kopen bij Appie, uit de diepvries. Schrik niet, voor een bruin "broodje" ter grootte van een halfje gewoon brood: € 3,99 Shocked
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2012 om 20:05
Hoikes Leonie,
Ik wens je veel sterkte bij het dieet.
Gelukkig kan het op die manier onder controle komen.
Groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2012 om 20:08
Tjonge, dat is niet mis de prijs van zo'n broodje....En de warme bakker dan??.
Als we een inzameling moeten houden laat maar wetenWinkLOL
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2012 om 17:38
Leonie.......je kunt het zelf ook bakken hoor.
Een pak mix voor glutenvrij brood is even duur, maar er gaan wel 2 broden uit.
Ik haak nooit af!

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2012 om 17:58
Leonie, succes met het dieet. Zal behoorlijk wennen zijn.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.595 seconden.
Lang Yarns