Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Update

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2008
Status: Offline
Points: 758
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tinkerbel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Update
    Posted: 04 December 2010 om 12:54

Lieve allemaal, even een berichtje hoe het op dit moment in huize Tinkerbel verloopt.

Mijn vader ligt sinds 3,5 week helemaal op bed. Hij kan niet meer lopen en moet met alles geholpen worden. Soms slaat hij echt wartaal uit en op andere momenten is hij redelijk helder. Hij slaapt veel en door de diclofenac gecombineerd met paracetamol heeft hij gelukkig geen pijn (hij hoeft gelukkig nog niet aan de morfine). Omdat zijn nieren, lever en blaas niet goed meer functioneren krijgt hij ook antibiotica (om ontstekingen te voorkomen) en daarop reageert hij gelukkig goed. Sinds hij aan de antibiotica is, is hij redelijk stabiel. Onze hoop dat hij de kerst nog haalt komt misschien wel uit. Ik ben er 2 tot 3 keer in de week en dat voelt heel goed. Ik merk aan hem dat hij dit heel prettig vindt. Beetje genant is wel dat hij soms als hij hulp nodig heeft hij mijn koosnaam roept ipv mijn moeder, mijn zusje of de wijkzuster  Meestal gingen mijn ouders bij mijn zusje sinterklaas vieren (wij hebben er al een aantal jaren een andere invulling aan gegeven), maar dit kan helaas niet meer, dus we gaan morgen naar hun toe en dan maak ik wat lekkers en wat makkelijk te eten is voor mijn vader klaar en eten daar.

Verder heb ik mijn vriendin (die op de longtransplantatielijst staat) vorige week naar het ziekenhuis in Groningen moeten brengen. Het ging steeds slechter en ze mag niet meer naar huis voordat ze nieuwe longen heeft. Ik red het helaas niet om elke week naar haar toe te gaan (is ongeveer 2 uur heen en weer 2 uur terug rijden), dus we hebben nu een soort van toerbeurten afgesproken met een aantal mensen.

Zo dat was het even voor nu.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne sinterklaas morgen en tot schrijfs!!!!!

Groetjes
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Mei 2009
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2010 om 13:00
Wat een moeilijke tijd maken jullie door Tinkerbel, zeker in deze tijd van het jaar. Ik moest van de week toevallig nog aan jou en je ouders denken. Fijn dat jullie morgen samen kunnen zijn en ik hoop heel erg dat jullie dat met de kerst en misschien ook met oud en nieuw ook nog kunnen zijn. Een dikke knuffel voor jou!
Back to Top
Lintequess View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 386
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lintequess Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2010 om 13:04

Wat een heftige tijd maak jij door Tinkerbel. Nu ook nog een vriendin die zo ziek is. Wel fijn dat je zo vaak bij je vader kunt zijn. Dit zal "later" en mooie herinnering zijn. Ik spreek uit ervaring.

Geniet nog van de tijd die jullie hebben en veel plezier morgen.

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2010 om 13:51
Ik liep me al af te vragen hoe het met je was. We hebben lang niets van je gehoord, maar zeer begrijpelijk, gezien de situatie met je vader.
Ik hoop dat jullie in ieder geval morgen een fijne Sinterklaas kunnen vieren en dat de Kerst ook nog heel fijn wordt.
In ieder geval, heel veel sterkte en geniet er zoveel mogelijk van.

Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2010 om 14:03

Ik kan je niet meer wensen dan veel sterkte voor je vader en je vriendin,en ook voor de omstaande familie

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2010 om 14:16

het is heftig voor jullie,maar fijn dat je toch steeds naar je ouders kan gaan.

ik hoop echt dat sint en kerst voor jullie mooi zijn.

heel veel sterkte

Uploaded with ImageShack.us

Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2010 om 14:51
Wat een moeilijke tijd maken jullie door.
Geniet van de tijd die jullie nog met elkaar hebben en morgen een fijne en gezellige dag met elkaar.
En sterkte voor de komende tijd.
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7299
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2010 om 15:05
Hoi Tinkerbel ik hoop dat jullie wens zeker gaat uitkomen. Verder wens ik jullie morgen een fijne dag toe met elkaar.
Groetjes Teunie
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2010 om 16:52
Ik heb ook iets soortgelijks. Mijn moeder is op 18 oktober in 't ziekenhuis opgenomen. 3 weken gelegen en daarna naar een transfer-afdeling gegaan, waar ook al 4 weken opzitten. Het ontslag daar is nog lang niet in zicht. Ze krijgt morfine voor de pijn en kan heel slecht lopen en is ontzettend stijf. Dus morgen niet bij (o)ma sinterklaas vieren. Vanmiddag vieren ze op haar afdeling sinterklaasfeest. Ik hoop dat ze er een beetje van kan genieten, evenals haar medepatiënten.
Het valt niet mee op zo'n afdeling met de gedachte in je hoofd dat je waarschijnlijk nooit meer naar je eigen huisje terug zal kunnen. Het wordt verzorg-of verpleeg huis al naar gelang ze opknapt en nog enigszins kan schuifelen achter haar rollator. Afwachten maar.
Groet, Tineke01   
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2010 om 20:18

Tinkerbell enTineke01,

Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd en geniet van ieder moment dat je samen kunt zijn met je familie.

Groetjes Frea

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2010 om 20:20
Alle mensen met ziekte of zorgen, heel veel sterkte!!!
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2010 om 20:28
Ach lieve Tink...dáárom was je zo stil opt forum....wát een zorg maar wat zorg je goed voor je vader....dat is het mooiste wat je hem ''mee'' kunt geven op z'n laatste reis...heel veel sterkte, hou vol en een dikke knuf en voor alle anderen opt forum die het moeilijk hebben"ook jullie veel sterkte!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
ab63 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3217
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ab63 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2010 om 00:27
Heel veel sterkte Tinkerbell. Ik zal aan je denken
GROETJES ANGELA
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2010 om 06:57

Halo Tinkerbel

voor jou en je familie

 

Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5231
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sassa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2010 om 10:32
heel veel sterkte
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2010 om 12:48
jeetje wat erg.
ik zal voor jullie bidden dat je vader de kerst nog
redelijk goed met jullie kan doorbrengen.
vandaag een fijne dag
doe het zelf wel rustig aan.
heel veel sterkte in de komende tijd.
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2010 om 13:56

Hee Meisje

rustig aan pas in eerste plaats goed op je zelf want als je zelf er aan onder door gaat kun je ook niet op anderen letten, want de zorg die je geeft is nog al wat en ook zeer waardevol, hoop dat je ondanks alle zorg die dit alles meebrengt toch nog fijne feestdagen zult hebben waar je later met een glimlach aan zult terugdenken

en ja voor somigen is groningen een heel eind, voor mij maar een halfuurtje dus kom je onverhoop in de problemen vooral met dit rot weer, de deur staat altijd voor je open

 

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2010 om 18:39

Lieve Tinkerbel,

heel veel sterkte gewenst en een heeeeeeeeeeel dikke knuffelo,

Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
TLooman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1871
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TLooman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2010 om 20:51
Originally posted by Frea H. Frea H. wrote:

Tinkerbell enTineke01,

Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd en geniet van ieder moment dat je samen kunt zijn met je familie.

Groetjes Frea

ook van mij
groetjes Thea
Back to Top
Tul!p View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Januari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tul!p Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2010 om 12:12
Tinkerbell ik wens jou en je familie heel veel sterkte de komende tijd.
GROETJES
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.109 seconden.
Lang Yarns