van maat veranderen sloffen |
Reageer |
Autheur | |
irm56
Newbie Lid sinds: 10 December 2014 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 December 2014 om 09:10 |
hallo beste mensen/vrienden,
ik ben een patroon aan het zoeken geweest, van sloffen ouderwts breien. heb er een gevonden. maar het is maat 36 en wou graag maat 41 hoe verander ik het patroon.? kan mij er iemand aan helpen.? alvast bedankt. irm56 |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom. Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie,
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sloffen kun je op veel manieren maken, dus we zullen iets meer informatie nodig hebben om je hierbij te helpen.
Je kunt ook b.v. vergelijken met een sokkenpatroon maat 36 tov jouw sloffen en dan het verschil tussen sokken maat 36 en 41 bekijken.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Meestal geven patronen meer maten en dan kun je aan de hand van de verschillen in stekenaantal en cm's berekenen hoeveel een maatje meer of een maatje minder nodig heeft.
Een proeflapje gebruiken kan ook geen kwaad. En als je het patroon hebt aangepast, kun je het eerst in goedkope garens maken, dan heb je een voorbeeld. En dat kun je later aan een goed doel geven. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |