Verpakking sjaal (help) |
Reageer |
Autheur | |
Deevvb
Newbie Lid sinds: 13 Juli 2015 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13 Juli 2015 om 21:40 |
Hallo iedereen,
Ik ben volop bezig met een reeks nieuwe sjaals te maken en zou deze mooi willen inpakken. Nu wou ik er een papiertje rond maken met de naam van de sjaal op. Zodat het net een bolletje wol word ;-) Daar zit mijn probleem, het papiertje zou er vlot moeten afgaan en terug bevestigd worden. Zodat de mensen kunnen passen en. . Hebben jullie een idee over hoe ik deze zou kunnen bevestigen? Alvast bedankt Groeten Deevvb |
|
JanetSimone
Duizendpoot Lid sinds: 31 Mei 2012 Status: Offline Points: 104 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je hebt van dat materiaal wat je achter een poster plakt en dan op het behang, ik weet ev3n niet hoe het heet, misschien weet iemand anders de naam
|
|
Jondala
Hobbyguru Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dubbelzijdig fotoplakkers misschien?
|
|
iepie
Duizendpoot Lid sinds: 21 September 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 309 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je wat steviger papier maakt, kun je zo'n sluiting maken met twee gleufjes die je in elkaar schuift. Makkelijk te maken, praktisch in gebruik.
|
|
JanetSimone
Duizendpoot Lid sinds: 31 Mei 2012 Status: Offline Points: 104 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja dat is wat ik bedoel Jondala
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kun je het niet doen met een stukje katoen of linnen en klittenband? Een dubbelgevouwen herenzakdoek? Daar kun je teksten op printen of borduren.
Als cadeauverpakking van breisels en haaksels beplak ik meestal schoenendozen met plakplastic, eventueel maak ik een gat in de deksel en beplak dat met doorzichtig plastic. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |