Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

verticale strepen breien

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: verticale strepen breien
    Posted: 09 Juli 2017 om 23:07
Hoi allemaal,

Omdat ik graag met verschillende gekleurde restjes werk zou ik behalve horizontale strepen ook wel eens verticale willen kunnen breien. Er zit een truc op om halverwege een toer met een tweede draad van kleur te veranderen zonder dat er een gat valt. Ik heb al geprobeerd om op youtube een filmpje als voorbeeld te zoeken, maar dat is me niet gelukt. 

Zouden jullie filmpjes kunnen vinden die deze techniek laat zien? 
Bedankt alvast. Smile 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2017 om 00:12
ik doe het zoals hier ook wordt gezegd.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2017 om 07:59
Of een trui/vest dwars breien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2017 om 08:53
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2017 om 09:08
Heel erg bedankt, Bep! Dit filmpje is wat ik bedoelde. Ik had ooit gezien dat een nichtje van mij verticale strepen breide, maar hier zie ik precies hoe ik met de verschillende draden om moet gaan.

Een trui dwars breien, deed mijn moeder wel eens. Ik ben geen ster genoeg om te zorgen dat de mouwen en mijn armen bij elkaar uit komen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns