Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vervangend garen zoeken (én vinden) op Yarnsub

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Vervangend garen zoeken (én vinden) op Yarnsub
    Posted: 07 September 2023 om 13:03
Ben al heel lang niet op dit forum geweest, maar nu ik deze site tegenkwam moest ik deze met jullie delen.
Buiten nuttige tips en trucs die er te vinden zijn is er een database waar van héél veel garens te zien is door welke merken deze garens vervangen kunnen worden en in hoeverre ze dan overeenkomen met het garen uit je patroon.

Ik heb een redelijke voorraad van allerhande garens en wanneer ik een leuk patroon zag dan zat ik te zoeken en te rekenen ( gewicht en lengte van het garen) hoe dit uit zou komen met een garen uit mijn voorraad. 
Nu kijk ik eerst op Yarnsub, dat scheelt weer wat tijd die ik dan weer aan het project (of dit forum Wink) kan besteden. 
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
benswap View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 12 April 2023
Locatie: Rotterdam
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer benswap Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2023 om 11:59
Bedankt voor de aanbeveling! Het is echt handig om de filters te gebruiken om garens te vinden.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns