Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Verveel me

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Verveel me
    Posted: 03 Mei 2017 om 12:18
ben juist naar dokter geweest ,heb zoveel pijn aan linker schouder en krijg een week spuit tegen pijn en ontsteking ,maar help ,ik mag geen handwerk doen ,😭 ik verveel mij😳en al die wol roept 😤
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2017 om 12:29
Wat naar!!! Weet je ook precies welke bewegingen je niet mag maken? Ben jij linkshandig? Er moet toch wel een klusje te vinden zijn dat je doen kan met een schouder in volledige rust? 

Misschien kan je een handwerkroman gaan schrijven? Grapje... Serieus, ik snap dat dit helemaal niet leuk is. 

Beterschap en geduld toewenst. Hug
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2017 om 12:44
Sjips, da. s balen Pareltje, sterkte dr mee, misschien maar veel wandelen en de lentebloemekes bewonderen ?! ...en dna elke dag hier een fotoke plaatsen, kunnen wij meeleven met jouw sores...ach, ik probeer maar wat hoor, vind het rot voor je ...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2017 om 12:50
Originally posted by pareltje2011 pareltje2011 wrote:

ben juist naar dokter geweest ,heb zoveel pijn aan linker schouder en krijg een week spuit tegen pijn en ontsteking ,maar help ,ik mag geen handwerk doen ,😭 ik verveel mij😳en al die wol roept 😤


Ik zou toch maar rustig aan proberen te doen; ik heb hetzelfde probleem en als ik nu 4 naalden gebreid heb dan stop ik want anders.... Heb je misschien last van een slijmbeursontsteking? Beterschap
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2017 om 13:13
als het uw rechterschouder is dan kunt ge die stillekes naast de pc leggen en met uw linkerhand het net afstruinen op zoek naar mooie patroontjes. Die in een aparte map zetten. Elke dag terug bekijken en de beschrijving lezen en tegen dat ge hebt gevonden wat ge echt maar dan ook echt graag wilt maken is uw schouder al veel beter en kunt ge er stillekesaan aan beginnen.
Wel goed verzorgen nu en een beetje in beweging houden (is aan uw oor trekken, op uw hoofd krabben maar elke keer terug in de beginpositie leggen).
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2017 om 13:33
ik weet hoe  het voelt en hoe vervelend het is. als je lezen houd dan heb ik wel e books voor jou.
oant Sjen
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2017 om 14:05
een idee voor restjes wol😋
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2017 om 14:07
Dat is heel erg vervelend. Beterschap!
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2017 om 14:13
Bedankt allen voor het meeleven😊,het komt eigenlijk van mijn nek en te lang mee verder gedaan ,dus hobbydoosjes neem op tijd pauze ☕🍺,nu besef ik weer dat ik met alles tegelijk bezig was ,dus deze week mag je alles verwachten behalve brei en haakwerk van mij,
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2017 om 15:11
Beterschap. Ik kruk ook altijd aan.
Misschien kun je je wolletjes eens anders sorteren, dat is met wol bezig zijn en niet zwaar. Dat kun je eindeloos volhouden.
En je breipennen en haakpennen catalogiseren, bekijken wat je wel/niet hebt, wat je nog zou willen hebben - wat wel wegkan.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2017 om 15:30
Pareltje, ik leef heel erg met je mee!
Het is vreselijk om zo weinig te kunnen, te mogen.
Maar toch: hou je strikt aan wat de dokter zegt.
Ik heb het ooit zover laten komen dat er twee operatie's nodig waren om van de pijn af te komen en dan kan je dus nóg langer niets doen.
Plus de giga pijn na de operatie en helemaal goed komt het nooit.

Wees dus a.u.b. voorzichtig!

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2017 om 15:31
Dat is goed balen zeg...
Hopelijk trekt het snel bij en mag je weer aan de gang...
Niet teveel in 1 keer maar iedere keer een klein beetje...
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2017 om 10:07
Pareltje, even een vraagje: jij plaatste een foto van een meisje met een trui met sjaal. Het verband tussen deze foto en jouw schoudermankement is me nog niet duidelijk. Maar die trui vind ik zo leuk!!! Zo ondeugend om de aanhechtingen naar buiten te laten steken. Ook de bonte wol vind ik schitterend. 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2017 om 10:23
een gemakkelijk toedoeke al gevonden voor als de schouder terug een beetje meewil plus geen draadjes instoppen, gewoon een dubbel knoopke erin plus overschotten op (apart leggen) plus kan nu de wolvoorraad al terug aangevuld worden (beste deel van het toedoeke)
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2017 om 11:13
Die trui vond ik zo mooi en omdat we het over restjes hadden...en omdat ik gisteren een baaldag had ,fleurde het wat op ,vandaag gaat het iets beter (zal wel van breien en haken zijn )heb dus niets meer gedaan en zal het zo een week proberen volhouden ,dus zal ik nog efkes komen zeuren maar jullie begrijpen dat he💚lieve groetjes iedereen🌻
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2017 om 15:14
Als het helpt Pareltje: zeur maar een end heen hoor!
Kan zo lekker opluchten om een beetje mogen te klagen.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2017 om 18:10
Dit zal inderdaad heel moeilijk voor je zijn, maar geef je schouder rust, anders zit je er nog langer mee.
Maar kan me heel goed voorstellen dat je baalt, je wil zo graag en je lijf zegt nee.
Veel sterkte en probeer je toch wat te vermaken met de pc.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2017 om 19:51
Erg vervelend wanneer je teruggefloten wordt door je lijf. Veel sterkte !
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2017 om 21:27
is niet leuk als je lichaam je terug fluit. probeer het vol te houden, hoe moeilijk het is. heel veel sterkte en misschien kan je alvast patroontjes en wol bij elkaar zoeken.
Back to Top
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 November 2015
Locatie: tricht
Status: Offline
Points: 713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2017 om 09:50
Zo als iedereen voor me wens ik je veel sterkte en rust. Kan er net als andere ook over mee praten. Door 2 operaties er ook heel lang tussen uit geweest. En geloof me het niet kunnen handwerken was nog niet eens het ergste wat ik niet kon. 
Als je nu je rust neemt ben je hopelijk het snelst weer aan het handwerken.
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns