Vest Drops 112-11 |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je zou het met naaigaren en een enkele draad kunnen doen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja of een willekeurig ander garen waar je vertrouwen in hebt
|
|
Aranince
Duizendpoot Lid sinds: 11 Oktober 2014 Status: Offline Points: 321 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik wilde zeggen dat naaigaren toch ook erg dun is.. Maar ik bedacht me dat kledingstukken altijd wel met naaigaren in elkaar gezet worden haha. Dus toch ook wel een idee
Het zal toch allemaal wel steviger zijn dan ik denk. Ik heb ook nog een dun wit garen van de Action. Daar was ik ook aan het denken om het mee in elkaar te zetten. Want als het goed is moet je de draad niet meer kunnen zien toch? Ik heb ooit kleine kerstsokjes gebreid en aan de rode kant met wit garen dicht gemaakt, en het garen was niet meer te zien. Oke, ik ga het gewoon proberen.. niet zo veel nadenken Hopelijk na het weekend kan ik jullie vertellen dat het gelukt is En dan maar hopen dat het vest ook past.... haha
|
|
Aranince
Post Options
Thanks(0)
|
Yes! Hij is eindelijk af! Bedankt iedereen voor de hulp, zonder jullie weet ik niet of het gelukt was!
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik zie hem niet tussen 'mijn creaties' staan. Vind ik wel spijtig.
|
|
|
|
Aranince
Post Options
Thanks(0)
|
Haha bep Ik weet niet of ik dat wel durf zo tussen al die prachtige creaties van jullie.
Ik zal morgen eens kijken of ik een mooie foto kan maken
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |