Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenVest ??

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Christien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2006
Status: Offline
Points: 446
Direct Link To This Post Onderwerp: Vest ??
    Posted: 22 Juli 2006 om 21:37

Hallo allemaal,

 

ergens op deze site heb ik een vest gezien dat gemaakt was van allemaal gehaakte bloemen (door Syl***?) Tenminste, dat dacht ik. Maar ik kan het niet terugvinden. Weet iemand van jullie waar de foto staat? Ik heb volgens mij hetzelfde patroon gevonden en wil graag weten of het een moeilijk/bewerkelijk patroon is.

 

Christien

Back to Top
Syl*** View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 23 Januari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2042
Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2006 om 22:36

Hoi Christien,

Ik heb een keer een hempje van gehaakte bloemen erop gezet, ik weet niet of je dat bedoeld? Heb net even gekeken, dat staat bij gezocht en dan bij dameskleding (blz 2)

Je kunt ook de zoekfuctie gebruiken; als je vest en alle forums aanklikt komt vanzelf alles erop.

Ik hoor het wel, groetjes Syl

Back to Top
Christien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2006
Status: Offline
Points: 446
Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2006 om 13:48

ja hoor Syl, dat was inderdaad wat ik hier gezien had. Jammer genoeg is het een ander patroon dan mijn vest. Ik heb Sandra haaktrends nr. 21 gekocht en daar staat een gehaakt bloemenvest in. Ik denk dat ik het deze winter gewoon probeer. Mooi project voor op de bank, al die losse bloemen.

Christien

Back to Top
Syl*** View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 23 Januari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2042
Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2006 om 22:24

Hoi Christien,

Op zich zijn bloemen meestal niet moeilijk om te maken. Als je bij je bank zeer goed licht hebt kan het inderdaad een mooi bank project zijn. Bij mij is dit dus niet het geval en moest ik er een keukentafel project van maken.Vandaar dat ik toen maar een vest ben gaan breien om 's avonds toch ook wat te kunnen banken.

losse bloemen haken is voor deze tijd van het jaar ook heerlijk. Geen grote lappen dus niet te warm. Waarom wachten tot de winter.

Ik hoop dat we het resultaat hier mogen bewonderen.

groetjes Syl

Back to Top
Christien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2006
Status: Offline
Points: 446
Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2006 om 22:36

Voordat ik aan het vest begin, wil ik nog een hemd, onderbroek en pyjama voor de babyborn naaien. Een vest voor mijn dochtertje haken. Een broek voor haar naaien. En de nodige kleren voor de 2 jongens. (Eigenlijk ook nog een jurk voor mijzelf en een truitje) Verder begeleid ik in de laatste week van de schoolvakantie een knutselclub van de kerk (gelukkig doe ik dat niet alleen). Je ziet, genoeg te doen.

Christien

Back to Top
Syl*** View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 23 Januari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2042
Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2006 om 23:33

Inderdaad dan is het winter

Of misschien alweer zomer. Heel wat plannen nog.

groetjes Syl

Back to Top
nelia View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 14 Augustus 2006
Locatie: Benin
Status: Offline
Points: 1
Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2006 om 19:34
wie kan me uitleggen hoe ik nat kan vilten. Ik zou graag een vestje vilten. Hoe begin ik hieraan ?
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2006 om 12:29

Hallo Nelia,

hoe dat vilten gaat weet ik zelf ook nog niet zo goed. Bij Hobbydoos wordt een cd-rom verkocht waarop nat- en droogvilten wordt uitgelegd. Heb hem zelf nog niet binnen, maar wel besteld. Kost, meen ik, bijna 3 euro.

Succes,

Jos

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns