vliegtuig haakpatroon |
Reageer |
Autheur | |
sylvievanhoecke
Newbie Lid sinds: 08 Augustus 2015 Locatie: belgie Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 Augustus 2015 om 12:16 |
dag iedereen, hopelijk kan ik hier iets vinden om een vliegtuig te haken
ik heb namelijk een vriendin die een tweeling verwacht en heeft me gevraagd of ik 60 ooievaars kon haken deze kan je zien in mijn fb groep sylvie's haakhoek, hierbij vraag ze of ik ook een zo groot mogelijk vliegtuig kan bij haken iemand een gratis patroon hiervoor? deze mogen jullie me gerust doormailen op sylvievanhoecke@hotmail.be mercikes voor jullie hulp
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Al eens op google gezocht ???
In de bieb gekeken en een copie gemaakt als je geen lid bent . Groter wordt hij als je dikker garen gebruikt of desnoods een dubbele draad . En nu vlug je mail adres weghalen als je niet overladen wilt worden met spam . Hoe je een alleen voor leden een zichtbare mail kunt plaatsen kun je zien als je de rubriek even voorstellen leest |
|
biggie
Newbie Lid sinds: 01 April 2017 Locatie: arnhem Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
hallo
hier kun je het gratis patroon van een vliegtuig vinden. http://troetelsenzo.blogspot.nl/2015/09/haakpatroon-vliegtuig-rammelaar.html veel plezier
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
ze wil een zo groot mogelijk vliegtuig deze is echt heel klein en zelfs met dubbel draad maakt dat nog niet echt groot |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik denk dat die tweeling voor wie het bedoeld was, al bijna zijn 2de verjaardag gaat vieren.
|
|
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja nu je het zegt bep was me niet opgevallen
moet ik voortaan toch beter opletten |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee, uw antwoord was juist goed vond ik. Zo weten wij ook dat het zelfs met dubbele draad niet zo heel groot wordt en dat het origineel dus heel klein is.
|
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |