Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vogeltjes van Thian.

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Stramien View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Stramien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2016 om 12:27
Leuk hoor!
december2011

Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2016 om 00:59
vinden meer mensen ik heb er 2 klaar gemaakt afgelopen dagen of was het 3 ik ben ieder geval nog met 1 bezig en alle roze raak ik kwijt aan mensen, dus de roze garens gaan snel ik moet er nog minimaal 2 roze makenwaarvan ook 1 voor mij en ik denk nog 3, 4 om weg te geven en dan nog een groene en 1 waar ik de kleur niet van kan inschatten, pffff
ik ga eerst rustig verder met mijn zwart geel/oranje
en ik heb nog 4 foto,s voor jullie dat ga ik morgen eens proberen want weg geven is 1, maar ze komen allemaal op de foto... en daar maak ik dan een boekje van denk ik dat dat op een gegeven moment wel leuk is
elk vogeltje is anders elke snavel is al heel anders dat laat ik steeds meer los...
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2016 om 19:41
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2016 om 19:43
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2016 om 19:45
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2016 om 19:47
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2016 om 19:55
zo gelukt, de eerste krijgt mischien nog een pluim op zijn hoofdje maar hij is nu al topzwaar, even nadenken hoe dat op te lossen
alle roze zijn weg gegeven, maar ik heb zo,n leuk bolletje gekocht fel groen naar goudbruin 1 euro, en ik ben nog bezig m,et een roze en mmoet nog een roze maken maar eerst mijn Eigen roze die komt in mijn doosje waar ik ze in bewaar voorlopig want queenie is nogal slepig, ze sleepte ook met Barbie,s en poppetjes alles mijn (en haar) bed in... :)

dus roze, zwart geel en groen met euhhhh kleuren egale zat dankzij de buurvrouw die maar wat trots op mij en dus haarzelf is, leuk kwam haar nog tegen, leuke vrouw doet ook leuke dingen schilderen op hout was ze nu mee bezig, en ik kwam mijn vroegere abster tegen op het kinder rommelmarktje erg leuk ze waren ook aan het dansen maar het was erg benauwd weer en ik had zoiets van geef ze wat te drinken anders vallen ze neer, als je die koppie,s zag, een leuke dag
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2016 om 20:35
Wat heb jij een mooie vogeltjes bij elkaar gehaakt! Clap

Misschien is het mogelijk om het k*ntje/staartje een beetje te verzwaren met een ingewerkte kiezelsteen o.i.d. zodat ze niet topzwaar worden.  
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2016 om 20:51
goed idee dacht er ook al aan wiens tuin ik kon plunderen snachts....
nee hoor last de zee heb je wel steentjes daar kom ik van de week nog wel en ik heb het staartje open gelaten wordt een zware bevalling
dank je wel!
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2016 om 23:45
2 vogeltjes roze en zwart bijna zover dat ze gevult kunnen worden
dan alleen nog staartjes dat is leuk werk een ander kleurtje / structuur
nou lekker slapen
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2016 om 15:58
Zijn weer plezante vogeltjes.
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2016 om 23:50
zo kon mezelf er wer toe zetten
de vogels gevult en staarten gegeven
morgen beginnen verder afwerken ruggeltjes snaveltjes en vleugeltjes
deze hou ik zelf! ozo
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2016 om 09:42
Leuke vogeltjes Thian,
En war fijn dat je nu zelf foto's kan plaatsen.
En zo heel groot vind ik het niet hoor!
Valt reuze mee.
Zo kan je ze tenminste goed zien
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2016 om 14:57
Wat een leuke reeks vogeltjes!
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2016 om 22:11
Je nieuwe vogeltjes zijn ook heel leuk geworden en wat goed dat je nu zelf foto's kan plaatsen

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2016 om 22:52
Ze worden steeds leuker Thian.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2016 om 17:18
Als vogel liefhebster zeg ik Geweldig.
oant Sjen
Back to Top
Charlotte1234 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Februari 2015
Locatie: Groningen
Status: Offline
Points: 192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Charlotte1234 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2016 om 08:36
Wat een schatjes....
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2016 om 08:51
lief van jullie, vandaag eentje afmaken, nou dat was wat
ben blij als ie klaar is, dan maak ik een foto
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2016 om 00:32
hij is af hoor de zwart gele
de roze nog vleugels en oogjes en een snavel
en een groen lijfje met snavel ook alleen nog afwerken
en een wit lijfje onder weg
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns