Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

voor alle newbies die patronen vragen

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 12:49
[QUOTE=Janne Marie] Oeps. Ik bedank altijd persoonlijk, via de mail naar de persoon waar ik het van krijg, maar het is dus de bedoeling dat je het ook hier op het forum meldt?
 
 
Nee hoor, geen probleem!
Het gaat om het idee erachter dát je in ieder geval nog even iets laat horen.... Wink
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 12:51
Persoonlijk probeer ik steeds iedereen te bedanken met een kleine virtuele attentie.
Misschien vergeet ik het wel een keer ,maar we zijn toch opgebracht met dank u te leren zeggen.
Het is zo als je de kinderen ziet dat dank u probeert te verdwijnen hellaas.
Ik ben blij dat ik van den oude stempel ben.
Groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 13:42
Helaas kan ik uit eigen ervaring zeggen dat niet de jongeren onbeleefd zijn maar geregeld de 30+ en ouder...
Als je per mail een patroontje krijgt is de "reply" knop toch zeer eenvoudig :-) En als je het echt vergeet zijn er mogelijkheden om een handtekening te maken in je outlook, als je dan op beantwoorden klikt staat die er automatisch, klik op verzenden en je hebt op eenvoudige manier de zender netjes bedankt Wink
Back to Top
sonja View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Juli 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 236
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sonja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2012 om 13:47
ik ben ook nieuw,t heeft tijdje geduurd alvorens ik mij heb aangemeld ,wist niet hoe dit werkte
 (dagje ouder,nie zoveel pc ervaring,nooit meegedaan aan forum)
had ook zoiets van"ikzel"f kan deze mensen niets bijbrengen...
na een paar x "rondsnuffelen" heb ik mij eindelijk durven aanmelden (gelukkig)
 de positieve reakties op newbies hebben mij eigenlijk overhaald Smile
en ook ik kwam dadelijk met een vraag af Confused
 ( rondbreinaalden met langere priemen- wel' nog 'nie gevonden  )
en kreeg onmiddelijke allerhande tips,waarvoor nogmaals dank
 
vrees dat als men 'hoge'voorwaarden stelt velen zich misschien nooit durven aanmelden?
(deftig aanmelden is op zijn minst vereist ,maar zelfs dat weet je meestal niet bij je 1e keer )
ook ik heb liggen zoeken waar dan dat vlindertje voor mijn e-mail adres ergens stond..
momenteel heb ik tijd om forum regematig op te volgen wegens vakantie ,
vanaf september wordt dit moeilijker..
 
ivm dadelijk allerhande patronen aanvragen,is het logisch dat er eerst enige inzet van jezelf komtWink
 
grtjs Sonja
Sonja
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2012 om 19:00
Maar wij verwelkomen mensen die weinig computerervaring hebben of technische vragen stellen over handwerktechnieken en -gereedschappen met open armen. Voor elke vraagsteller is er misschien een tiental die dat ook willen weten maar niet weten hoe ze die vraag kunnen stellen. Of nog niet wisten wat ze niet wisten.Dan help je velen door een vraag te stellen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2012 om 19:36
Hè, die houden we erin: of nog niet wisten wat ze niet wisten..... Diepzinnig Magtelt, hier heb ik even op geoefend
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2012 om 08:15
Hoe vind je deze, Pippi?: Wie niet kan wat hij wil, moet wilen wat hij kan. Uit een meisjesboek uit mijn jonge jaren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2012 om 08:22
tja, wat je niet weet kan je ook niet vragen......
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns