Vorm behouden |
Reageer |
Autheur | |
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 September 2017 om 22:02 |
Oké, misschien een domme vraag.
Ik ben een hamster aan het haken en ik ben hem nu aan het opvullen. Alleen met het opvullen drukt het hoofdje een beetje naar buiten. (op de foto heb ik hem extreem uitgedrukt voor het idee haha) Hoe hou ik het hoofd zoals bedoeld en niet dat hij uitdeukt? :D Gewoon een kwestie van niet te hard duwen en opvullen? Of heeft iemand een goede tip :)
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een kenmerk van een hamster is dat hij hamstert in zijn wangzakken. Vooral op de eerste foto zie dat hij net gegeten heeft. Of bedoel je dat er deuken ontstaan rondom ogen vanwege de bolling bij de wangen?
|
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het al :)
Ik bedoelde dat die wangen idd behouden blijven en die ogen iets naar binnen, zodat de vorm goed zichtbaar is. Maar ik heb nu met een draadje vastgezet zodat de ogen niet kunnen uitpuilen
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Net zoals ze dat vroeger deden met die knopen in stoel of bank kussens - dat lijkt me de goede oplossing, even de ogen fixeren
eventueel pas na het vullen.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |