Vraag over patroon Drops |
Reageer |
Autheur | |
Frummel
Duizendpoot Lid sinds: 28 Januari 2013 Locatie: Hoofddorp Status: Offline Points: 140 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 November 2015 om 09:06 |
Goedemorgen!
Na al ruim 20 cm gebreid te hebben aan een sok heb ik deze helemaal uitgetrokken. Ik wil een overknee sok breien en twijfelde al heel lang over de boord. Vanochtend besloot ik dan dat ik het niet mooi vond en heb een ander patroon gezocht. Beter nu uithalen dan straks iets gemaakt hebben waar ik niet blij mee ben. Ik wil graag van start, maar een vraag over het patroon. Meer een verificatie of ik het goed begrepen heb. In het Drops patroon 117-12 staat: "Brei 1 nld recht en ga verder met M.1a en M.2a afwisselend over de nld." Met uiteraard een telpatroon in de tekening. Betekend het dat ik M.1a brei dan M.2a en dan weer M.1a tot het einde van de toer. En vervolgens verder met de volgende toer van de tekening. Fijne dag en alvast bedankt voor een antwoord :)
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja dat klopt . Het is het stukje op je foto boven het bandje . Je ziet ook op je teltekening dat M1a even hoog is evenveel toeren als M2a
|
|
Frummel
Duizendpoot Lid sinds: 28 Januari 2013 Locatie: Hoofddorp Status: Offline Points: 140 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel!
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |